Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Δεληγιαννίδης: «Στα… πόδια μου να παραμείνω στον ΠΑΟΚ»

Δεληγιαννίδης: «Στα… πόδια μου να παραμείνω  στον ΠΑΟΚ»Ο Παναγιώτης Δεληγιαννίδης δήλωσε ικανοποιημένος από το νέο του συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και χαρακτήρισε δικό του ζήτημα αν θα καταφέρει να παραμείνει στην ομάδα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον Μετρόπολις:

-για το νέο του συμβόλαιο:

«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί το περίμενα. Όλες αυτές οι προσπάθειες που έκανα αυτά τα δύο χρόνια ανταμείφθηκαν με ένα νέο συμβόλαιο. Τώρα είμαι 17 χρονών, σε δύο μήνες πάω στα 18, για εμένα αυτό το νέο συμβόλαιο μου δείχνει πως με πιστεύει η ομάδα. Τώρα είναι στα χέρια μου, βασικά στα πόδια μου, το αν θα παραμείνω στην πρώτη ομάδα. Θα ξεκινήσει η προετοιμασία και θα προσπαθήσω για το καλύτερο».

-για τους στόχους του:

«Εμένα στόχος μου αυτή την στιγμή είναι να καθιερωθώ στον ΠΑΟΚ, σίγουρα το όνειρο όλων των παικτών είναι να αγωνιστεί στο εξωτερικό, αλλά προχωράω βήμα-βήμα».

-για τα ποδοσφαιρικά του ινδάλματα:

«Είχα ως ίνδαλμα τον Βιεϊρίνια, από την περσινή ομάδα ξεχώριζα τον Στοχ, τώρα προσπαθώ να ξεπεράσω και τους δύο».

-για την πρόσληψη του Άγγελου Αναστασιάδη:

«Δεν τον έχω ζήσει σαν προπονητή, αλλά έχω ακούσει από τον κ.Κερμανίδη πως είναι ένας πάρα πολύ καλός προπονητής και κυρίως δουλεύει με μικρά παιδιά και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς τους νεαρούς ποδοσφαιριστές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: