Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

«Ταύρος» ο Ρατς!!

Κανένα απολύτως πρόβλημα δεν διαπιστώθηκε στον Ραζβάν Ρατς, ο οποίος υποβλήθηκε στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και ετοιμάζεται να υπογράψει στον ΠΑΟΚ!

«Ταύρος» ο Ρατς!
Με απόλυτη επιτυχία πέρασε όλα τα απαραίτητα ιατρικά και εργομετρικά τεστ ο Ραζβάν Ρατς και πλέον εκείνο που έχει απομείνει είναι να βάλει την υπογραφή του στο συμβόλαιο του με τον ΠΑΟΚ.

Ο Ρουμάνος αμυντικός έχει συμφωνήσει με τους Θεσσαλονικείς για τα επόμενα δύο χρόνια και οι υπογραφές θα πέσουν εντός της ημέρας.

Μάλιστα, ο διεθνής άσος μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης «Αθλητικό Metropolis»: «Είμαι χαρούμενος για όλα αυτά, αλλά ακόμα δεν θέλω να μιλήσω, θα μιλήσω μόλις είμαι έτοιμος και πέσουν οι υπογραφές. Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέψω σε μια χώρα που αγαπάει το ποδόσφαιρο. Ο ΠΑΟΚ έχει φοβερό κόσμο. Κάθε χρόνο κυνηγάω τίτλους, βάσει και του βιογραφικού μου, να πηγαίνω καλά στην Ευρώπη, αυτοί είναι οι στόχοι μου».

Εν τω μεταξύ, δηλώσεις για την συγκεκριμένη μεταγραφή έκανε και ο Λάζλο Μπόλονι, ο οποίος χαρακτήρισε την πρώτη μεταγραφή του «Δικεφάλου του Βορρά» αξιόπιστο αμυντικό σε σχέση με τον Λίνο και υπογράμμισε πως «είναι ένας παίκτης με μεγάλη ποιότητα, την οποία ελπίζω ότι θα βγάλει στον ΠΑΟΚ και θα τον βοηθήσει να πετύχει τον στόχο του».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: