Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Τζόρτζεβιτς: «Δε σεβάστηκε την εθνική ο Μίτσοβ»

Εκτός εθνικής Σερβίας εν όψει Μουντομπάσκετ έθεσε τον Βλάντιμιρ Μίτσοβ μετά το επεισόδιό τους ο Σάσα Τζόρτζεβιτς.

Τζόρτζεβιτς: «Δε σεβάστηκε την εθνική ο Μίτσοβ»
Καμία διάθεση για συγχώρεση στον Βλάντιμιρ Μίτσοβ δεν έδειξε ο Σάσα Τζόρτζεβιτς. Στη διάρκεια του φιλικού της Σερβίας με τη Νέα Ζηλανδία ο φόργουορντ της Γαλατάσαραϊ αντέδρασε όταν αντικαταστάθηκε και ο προπονητής του τον έστειλε… σπίτι του.

«Από τη στιγμή που είπε ότι δεν θέλει να επιστρέψει, δεν τον υπολογίζω. Τη φανέλα αυτής της ομάδας έχουν φορέσει πολύ μεγαλύτεροι παίκτες από τον Μίτσοβ και η σύντομη καριέρα του στην εθνική έλαβε τέλος, τουλάχιστον όσο εγώ είμαι προπονητής. Έχω ζητήσει από τους παίκτες μου να έχουν καλή συμπεριφορά και να σέβονται το εθνόσημο γιατί είναι κάτι ιερό. Ο Μίτσοβ έδειξε ότι δεν σέβεται ούτε το εθνόσημο, ούτε τους συμπαίκτες του», δήλωσε ο Τζόρτζεβιτς.

«Ήθελα να πάρω και τους 14 παίκτες, πλέον 13, αλλά πρέπει να κόψω κάποιον. Τις επόμενες μέρες θα ανακοινώσω την απόφασή μου», πρόσθεσε. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: