Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

«Όλοι στην διοίκηση είναι Αρειανοί»!

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο χρηματοδότης του Eθνικού Ν. Αγιονερίου, Νίκος Γιαρήμαγας, μίλησε για το επερχόμενο παιχνίδι της ομάδας του με τον Άρη και τόνισε πως όλα τα μέλη της διοίκησης της ομάδας του είναι Αρειανοί.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για το παιχνίδι με τον Άρη:
«Θέλουμε να είναι γιορτή το παιχνίδι γιατί όταν παίζεις με τον Άρη είναι μεγάλη υπόθεση».
Για το αν θα δώσει πριμ στην ομάδα του:
«Έχει γίνει ένας ντόρος χωρίς να υπάρχει λόγος. Με είχε πάρει 10 φορές μια κοπέλα από κάποιο ράδιο της Θεσσαλονίκης και μου είχε πει να μιλήσω σε μια εκπομπή. Όταν βγήκα μου έλεγαν συνεχώς πως τα έχω πολύ καλά με τον Πανσερραϊκό και το πήγαιναν στο ότι θα μου δώσει λεφτά ο Πανσερραϊκός για να κερδίσω τον Άρη. Εμείς το παλέψαμε και με την Καβάλα και με τον Πανσερραϊκό. Εμάς όλη η διοίκηση μας είναι Αρειανοί ενώ και εγώ είναι γέννημα θρέμμα. Όταν έγινε η ερώτηση για το πριμ έκανα… πλακίτσα για το θέμα και έγινε όλο αυτό. Αν το θέλαμε το παιχνίδι πολύ μπορεί να έδινα πριμ αλλά όχι τώρα. Εγώ είμαι Αρειανός εδώ και 40 χρόνια. Αν θέλουμε να ανέβει μια ομάδα αυτή είναι ο Άρης. Για όλες της ομάδας της Γ΄ εθνικής είναι πολυτέλεια να παίζουμε με τον Άρη και θα έχει την καλύτερη φιλοξενία με διαφορά».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: