Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

«Ανοιχτός» στην παραμονή του ο Μπέγκοβιτς!!

Δίχως να θέλει να πει μεγάλα λόγια, ο Ασμίρ Μπέγκοβιτς δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ανανεώσει τη συνεργασία του με τη Στόουκ, αν και επεσήμανε πως δεν βιάζεται να μπει άμεσα σε συζητήσεις για την επέκτασή του.
Στη Στόουκ θα μπορούσε να συνεχίζει να βλέπει το μέλλον του ο Ασμίρ Μπέγκοβιτς.
Ο τερματοφύλακας των «πότερς» μπήκε στον τελευταίο 1,5 χρόνο του συμβολαίου του και μέχρι στιγμής δεν έχουν υπάρξει συζητήσεις για την ανανέωσή του.
Αυτές δεν αναμένονται άμεσα, με τον 27χρονο να αναφέρει πως δεν βιάζεται, δίχως ωστόσο να αποκλείσει το ενδεχόμενο επέκτασης της συνεργασίας του με τους «πότερς».
«Θέλω να συνεχίσω να προοδεύω. Είμαι εδώ πέντε χρόνια, νιώθω ότι έχω προοδεύσει και έχω βελτιωθεί σαν παίκτης. Τώρα μπαίνει σε ένα στάδιο της καριέρας μου που θέλω να πετύχω πράγματα, να κερδίσω πράγματα», σημείωσε πρωτίστως.
«Έχω ακόμα κάποιους μήνες στο τρέχων συμβόλαιό μου. Θα δούμε. Θα συζητήσουμε πράγματα όσο περνάει ο χρόνος. Δεν είχα καμία συζήτηση για το συμβόλαιό μου ή την επέκτασή του. Αυτό συνήθως γίνεται τους τελευταίους 12 μήνες τους συμβολαίου. Αλλά είμαι χαρούμενος εδώ, προσπαθούμε να χτίσουμε κάτι εδώ. Θα δούμε τι θα συμβεί, αλλά ελπίζω να είμαι μέρος αυτού», προσέθεσε.
*Πηγή: england365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: