Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Πάτο: «Δεν με βοηθάει ο Αλέγκρι»


images

Ο Αλεσάντρο Πάτο τόνισε σε συνέντευξή του πως δεν έχει καλή επικοινωνία με τον προπονητή της Μίλαν, Μασιμιλιάνο Αλέγκρι, ενώ ανέφερε πως δεν έχει καμία βοήθεια απ αυτόν.
«Ο Κάρλο πάντα μου μιλούσε, μου έλεγε τι να κάνω στον αγωνιστικό χώρο. Αν πρέπει να βελτιωθώ θα πρέπει (ο Αλέγκρι) να μου προτείνει πως», εξηγεί ο Πάτο.
«Που και που ο Αλέγκρι θα μου εξηγήσει κάποια πράγματα, αλλά ο προπονητής θα πρέπει πάντα να λέει στους παίκτες του πως να α διορθώσει ατέλειες».
«Θα ήθελα να έχω πιο άμεση σχέση με τον Αλέγκρι, δεν θα πω περισσότερα. Αν νομίζει πως είναι σωστό να μου κάνει κριτική, τότε θα πρέπει να χαμηλώσω το κεφάλι και να δουλέψω. Πρέπει να σεβαστώ ότι πει ο προπονητής».
Να θυμίσουμε πως για τον ποδοσφαιριστή έχουν δείξει ενδιαφέρων η Άρσεναλ και η Παρί Σεν Ζερμέν.
πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: