Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Ρονάλντο: «Ποιος… Μέσι;»!

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο, εξέφρασε την άποψη πως είναι καλύτερος από τον Λιονέλ Μέσι τη δεδομένη χρονική στιγμή!
Ο Πορτογάλος σούπερ σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης, τόνισε πως εκείνος και ο Μέσι έκανα ότι καλύτερο μπορούσαν τη φετινή σεζόν για τις ομάδες τους, με τα αποτελέσματα να μιλούν από μόνα τους…
«Μερικές φορές με κουράζει το ζήτημα όπως και εκείνον. Δεν μπορείς να συγκρίνεις μια Ferrari με μια Porsche, επειδή έχουν διαφορετικό κινητήρα. Εκείνος κάνει ότι καλύτερο μπορεί για την ομάδα του και εγώ για τι δική μου», τόνισε αρχικά ο Πορτογάλος.
«Δεν μπορώ να πω ποιος είναι ο καλύτερος. Δεν μπορώ να συγκρίνω τον εαυτό μου με κανένα. Κάποιοι λένε πως είμαι εγώ, κάποιοι άλλοι εκείνον. Στο τέλος θα αποφασίσουμε ποιος είναι καλύτερος, που πιστεύω πως είμαι εγώ!», κατέληξε ο Ρονάλντο.
Να σημειώσουμε πως ο Κριστιάνο Ρονάλντο σημείωσε 46 τέρματα στη φετινή Πριμέρα Ντιβιζιόν, ενώ ο Λιονέλ Μέσι 50!


πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: