Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Δεν λέει όχι στην Κίνα ο Πικέ!!

Δεν λέει όχι στην Κίνα ο Πικέ
Ανοιχτό άφησε ο Ζεράρ Πικέ, μιλώντας στην ιστοσελίδα «Tencent Weibo», κάθε ενδεχόμενο που αφορά την καριέρα του. Ο διεθνής αμυντικός της Μπαρτσελόνα δήλωσε ότι δεν θα είχε πρόβλημα να παίξει στην Κίνα, αφού σε αυτή έχει ζήσει πολύ όμορφες στιγμές.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω για μία ομάδα όπως η Μπαρτσελόνα. Ωστόσο, σαν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής υπάρχουν περισσότερες επιλογές για το μέλλον μου. Πραγματικά μου αρέσει η Κίνα. Έχω περάσει υπέροχα εκεί», τόνισε ο 25χρονος παίκτης.

Στη συνέχεια, ο Πικέ μίλησε για τη φιλία που έχει με τον Κάρλες Πουγιόλ και Σεσκ Φάμπρεγας: «Ο Πουγιόλ με φροντίζει σαν είναι ο μεγαλύτερός μου αδερφός. Μου εξηγεί κάθε το ποδόσφαιρο. Από την πλευρά του, με τον Σεσκ γνωριζόμαστε από εννέα ετών. Δεν κρατάμε μυστικά ο ένας από τον άλλον. Είμαστε πολύ καλοί φίλοι».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: