Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

«Δεν μου μιλάει πια ο Ιμπραΐμοβιτς»

«Δεν μου μιλάει πια ο Ιμπραΐμοβιτς»
Στην αποκάλυψη ότι πλέον δεν έχει καμία επαφή με τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς προχώρησε μέσα από συνέντευξή του ο Αντριάνο Γκαλιάνι.

Ο αντιπρόεδρος της Μίλαν, όπως είπε, καταλαβαίνει τον λόγο που είναι θυμωμένος μαζί του ο Σουηδός επιθετικός, καθώς του είχε υποσχεθεί ότι θα τον κρατούσε στο Μιλάνο.

Ωστόσο η πρόταση της Παρί Σεν Ζερμαίν ήταν ο λόγος που άλλαξε τα δεδομένα.

«Από την ώρα που ο Ιμπραΐμοβιτς πήγε στην Παρί δεν μου μιλάει πια και καταλαβαίνω τον λόγο. Ο Ιμπραΐμοβιτς ήθελε να μείνει στη Μίλαν και εγώ του είχα υποσχεθεί ότι δεν θα έφευγε. Την τελευταία Κυριακή του πρωταθλήματος είχε έρθει στο σπίτι μου με τον ατζέντη του και τον είχα διαβεβαιώσει ότι θα πήγαινε σε άλλη ομάδα. Ωστόσο, όλα άλλαξαν», σχολίασε αρχικά ο Γκαλιάνι.

Ενώ στην συνέχεια μίλησε για την πρόταση της Παρί, λέγοντας: «Η προσφορά που μας έκανε η Παρί ήταν μία από αυτές που δεν μπορείς να αρνηθείς. Καθίσαμε, το συζητήσαμε και αποφασίσαμε να παραχωρήσουμε τον Ιμπραΐμοβιτς, παρά το γεγονός ότι ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες που είχαμε στην ομάδα. Ήταν μία καθαρά εμπορική συμφωνία».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: