Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ορέστες: «Μεγάλη ευκαιρία η Βέροια»

Τις πρώτες του δηλώσεις έκανε ο Ορέστες Τζούνιορ Άλβες, κατά την επίσημη παρουσίασή του από την Βέροια, υπογραμμίζοντας πως θα κάνει το καλύτερο για την μακεδονική ομάδα.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα αγωνιστώ στην Βέροια που θεωρώ ότι είναι μία καλή ευκαιρία για μένα. Είμαι σε καλή κατάσταση και το μόνο που χρειάζομαι είναι να εγκλιματιστώ με την υπόλοιπη ομάδα κάτι που θα γίνεται μέρα με την ημέρα ολοένα και περισσότερο. Θα κάνω ότι καλύτερο γίνεται με τους συμπαίκτες μου για να τους έχουμε χαρούμενος» τόνισε ο Βραζιλιάνος σέντερ μπακ

Ενώ, όσον αφορά τη θέση του, είπε: «Η θέση που μου αρέσει και αγωνίζομαι είναι του κεντρικού αμυντικού. Παθιάζομαι με την ομάδα και τα δίνω όλα γι? αυτήν. Όταν η ομάδα πηγαίνει καλά είμαι και εγώ χαρούμενος».



πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: