Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Μαντσίνι: «Ο κριτής είμαι εγώ»

Μαντσίνι: «Ο κριτής είμαι εγώ»
Ενοχλημένος φάνηκε ο Ρομπέρτο Μαντσίνι με τον Τζο Χαρτ, έπειτα από την κριτική που άσκησε ο τελευταίος για την ήττα της Μάντσεστερ Σίτι με σκορ 3-2 από τη Ρεάλ Μαδρίτης και τον τρόπο με τον οποίο αυτή ήρθε.

Ο Άγγλος τερματοφύλακας θεώρησε ανεπίτρεπτη την, εις βάρος της ομάδας του, ανατροπή του σκορ στη λήξη του αγώνα: «Δεν μπορείς να προηγείσαι με 2-1 πέντε λεπτά πριν τελειώσει το παιχνίδι και τελικά να το χάνεις. Δεν μπορούμε παρά να κατηγορούμε τους εαυτούς μας για αυτό».

Η αντίδραση του προπονητή των «πολιτών» ήταν άμεση: «Ο Τζο πρέπει να κοιτάξει τη δουλειά του. Την ομάδα την κρίνω εγώ και όχι εκείνος. Ας παραμείνει στη θέση του ως τερματοφύλακας, ο κριτής είμαι εγώ, όχι ο Τζο Χαρτ» τόνισε ο Ιταλός τεχνικός.

Η Μάντσεστερ Σίτι δεν κατάφερε να φύγει με κάτι θετικό από το «Μπερναμπέου», παρότι κατάφερε να προηγηθεί δύο φορές εις βάρος των «μερένχες» και να πετύχει δύο γκολ σε μια έδρα όπως αυτή της Ρεάλ.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: