Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Ραϊκόνεν: «Έχω την ικανότητα να προσαρμόζομαι»

Ο Κίμι Ραϊκόνεν δεν δείχνει να αγχώνεται καθόλου για τον 16ο γύρο της σεζόν ο οποίος φιλοξενείτε στην πίστα της Κορέα. Ο Φιλανδός οδηγός της Lotus θα επισκεφθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του την πίστα “Yeongam”, ωστόσο δηλώνει πως από πολύ μικρός είχε την ικανότητα να προσαρμόζεται εύκολα σε πίστες που δεν έχει ξανατρέξει.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Δεν έχω πάει ποτέ στην Κορέα, αλλά αυτό δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα για μένα. Από τα πρώτα μου χρόνια είχα την ικανότητα να προσαρμόζομαι πολύ εύκολα στις καινούριες πίστες και αυτό δεν έχει αλλάξει.

Ξέρω κάποιους πιλότους, οι οποίοι δουλεύουν πολύ σκληρά στον προσομοιωτή για να μάθουν μία νέα πίστα, αυτό δεν ισχύει για μένα. Δεν έχω παίξει ποτέ σε κονσόλες και ποτέ δεν έχω περάσει χρόνο στον προσομοιωτή και αυτό δεν έχει ποτέ επηρεάσει την απόδοσή μου. Έχουμε τρεις ώρες δοκιμών των ελεύθερων δοκιμών, συνεπώς θα έχω χρόνο».



πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: