Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Σιμεόνε: «Ποτέ στη Ρεάλ»

Συναισθηματικά δεμένος με την Ατλέτικο Μαδρίτης είναι ο Ντιέγκο Σιμεόνε, με τον Αργεντινό κόουτς να δηλώνει πως ποτέ δεν θα αναλάμβανε την τεχνική ηγεσία της Ρεάλ!
Ποτέ δεν θα πήγαινε στη Ρεάλ Μαδρίτης ο Ντιέγκο Σιμεόνε, αφού όχι μόνο είναι τώρα προπονητής της Ατλέτικο, αλλά και στο παρελθόν φορούσε τη φανέλα των «ροχιμπλάνκος».
«Ποτέ δεν θα προπονούσα την Ρεάλ Μαδρίτης γιατί είμαι συναισθηματικά δεμένος με την Ατλέτικο. Πρέπει να είμαι τρελός, αλλά έχω στην καρδιά μου αυτή την ομάδα», είπε αρχικά ο Σιμεόνε και πρόσθεσε:
«Έχω συμβόλαιο μέχρι το τέλος της σεζόν και αν με ξέρετε, τότε θα καταλάβετε πως αποφασίζω με βάση το συναίσθημα. Αυτή τη στιγμή νιώθω καλά εδώ και ελπίζω να πετύχω με την Ατλέτικο αυτό που περιμένουν όλοι οι φίλαθλοι».


πηγή: onsports.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: