Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Χάινς: «Δεν ήμουν εγώ το κλειδί»

Χάινς: «Δεν ήμουν εγώ το κλειδί»
Αν και ήταν ο κορυφαίος του Ολυμπιακού στην σημαντική εκτός έδρας νίκη των «ερυθρολεύκων» επί της Κάχα Λαμποράλ, για την έκτη αγωνιστική της Euroleagu, ο Κάιλ Χάινς εμφανίστηκε μετριόφρων μετά το τέλος του ματς.

Ο Αμερικανός τόνισε πως το «κλειδί» για το «διπλό» δεν ήταν ο ίδιος, αλλά η ομαδική άμυνα που έπαιξε όλη η ομάδα.

«Νομίζω ότι δεν ήμουν εγώ το κλειδί αλλά η ομαδική άμυνα. Είμαι γρήγορος και προσπάθησα να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Απλά ακολούθησα το πλάνο των προπονητών», είπε ο ψηλός των πρωταθλητών Ευρώπης και πρόσθεσε:

«Ακόμα συνηθίζουμε τη φιλοσοφία του προπονητή κι αυτός εμάς. Δείξαμε ότι έχουμε προσαρμοστεί στα τελευταία δυο παιχνίδια, ξέραμε ότι ήταν σημαντικά και παίξαμε όπως εμείς ξέρουμε και μπορούμε. Ως ομάδα. Έχουμε όμως ακόμα πολύ δρόμο και μπορούμε να παίξουμε ακόμα καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: