Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

«Να κλείσω την καριέρα μου στη Ρεάλ»


«Να κλείσω την καριέρα μου στη Ρεάλ»
Τη θέλησή του να ολοκληρώσει την καριέρα του στη Ρεάλ Μαδρίτης εξέφρασε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της αυτοβιογραφίας του ο Σέρχιο Ράμος. Ο διεθνής Ισπανός αμυντικός των «μερένχες» πραγματοποίησε τη συγκεκριμένη εκδήλωση στην αίθουσα VIP του «Σαντιάγκο Μπερναμπέου».

Εκεί, έδωσαν το «παρών» και συμπαίκτες του, όπως οι Κριστιάνο Ρονάλντο, Μεζούτ Εζίλ και Πέπε, όπως και ο πρόεδρος του συλλόγου, Φλορεντίνο Πέρεθ.

«Μου φαίνεται σαν χθες που ήρθα στην ομάδα και ήμουν 19 χρονών. Ο Φλορεντίνο Πέρεθ με έφερε σε αυτό το υπέροχο στάδιο, το καλύτερο στον κόσμο και του είμαι απίστευτα ευγνώμων που με βοήθησε να εκπληρώσω το όνειρο μιας ζωής», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρώην παίκτης της Σεβίλλης, συμπληρώνοντας πως: «Για μένα, θα ήταν ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα το να κλείσω την καριέρα μου στη Ρεάλ».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: