Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Ικανοποιημένος ο Ποντόλσκι!!

Την ικανοποίησή του για τον τρόπο με τον οποίο έχει εξελιχθεί η μέχρι τώρα πορεία του στην Άρσεναλ εξέφρασε ο Λούκας Ποντόλσκι στην επίσημη ιστοσελίδα της Λονδρέζικης ομάδας.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:


«Ήρθα σε μία άλλη χώρα, σε ένα διαφορετικό Πρωτάθλημα και τα πράγματα έχουν εξελιχθεί καλά. Από την άλλη πλευρά, έχω πίσω μου δέκα χρόνια επαγγελματικής καριέρας, δεν είναι ότι η αλλαγή ήρθε σε μικρή ηλικία. Είμαι 27 ετών και έχω πολλές συμμετοχές στην εθνική Γερμανίας, έτσι ήταν αναμενόμενο να έρθω εδώ και να προσαρμοστώ. Έχω αυτή τη στιγμή δέκα γκολ και επτά ασίστ. Θα μπορούσα να έχω πάει καλύτερα, αλλά παίζει ρόλο και το γεγονός ότι παίζω στο αριστερό άκρο του κέντρου και όχι ως επιθετικός».


πηγή: metrosport.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: