Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Καραγκούνης: «Είμαι καλά»

Σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση παρά το γεγονός πως φέτος δεν έκανε κανονική προετοιμασία δηλώνει πως βρίσκεται ο Γιώργος Καραγκούνης.

Καραγκούνης: «Είμαι καλά»
Τις τελευταίες εβδομάδες ο Γιώργος Καραγκούνης πραγματοποιεί πολύ καλές εμφανίσεις με τη φανέλα της Φούλαμ και μάλιστα έχει καταφέρει να σημειώσει και δύο υπέροχα γκολ.

Ο διεθνής μέσος μίλησε στο Mega για τη μέχρι τώρα παρουσία του και τόνισε πως αισθάνεται εξαιρετικά στην αγγλική ομάδα.

Αναλυτικά:

Πέτυχες ένα ιδιαίτερα ωραίο γκολ, ένα δύσκολο γκολ...

«Ναι, μπήκα στην περιοχή, έκανα προσποίηση και σούταρα. Η κατάληξη, αν και χτύπησε δοκάρι η μπάλα, ήταν τα δίχτυα. Ήμουν τυχερός, ήταν πράγματι ένα όμορφο γκολ».

Η απόδοσή σου στην ομάδα σου, τη Φούλαμ είναι γενικά καλή.

«Είναι σημαντικό το ότι αισθάνομαι καλά και αυτό μου "βγαίνει" μες στο γήπεδο. Είναι επίσης σημαντικό το γεγονός ότι ο κόσμος με έχει υποδεχτεί πολύ ζεστά και θέλω να τον ανταμείψω γι΄αυτό, προσπαθώντας σε κάθε παιχνίδι να δίνω το 100% του εαυτού μου-όπως έκανα εξάλλου και όλα αυτά τα χρόνια που παίζω ποδόσφαιρο. Τώρα τελευταία μάλιστα, σ΄αυτήν την ομάδα, αυτό μου "βγαίνει" με ωραία γκολ και είναι σημαντικό και για εμένα αλλά και πολύ περισσότερο για να βοηθήσω την ομάδα. Θέλω να κερδίζουμε, να έρθουν κι άλλες νίκες και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον».

Πολύ καλά ξεκίνησε λοιπόν η χρονιά για εσένα.

«Το 2013 ξεκίνησε καλά και το πιο σημαντικό είναι ότι είμαι και αισθάνομαι καλά. Παίζω συνεχόμενα παιχνίδια και αυτό είναι πολύ θετικό για έναν παίκτη της ηλικίας μου, να βρει το ρυθμό που χρειάζεται-με έχει βοηθήσει πολύ. Είμαι πολύ καλά παρόλο που το καλοκαίρι δεν έκανα προετοιμασία με την ομάδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: