Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Είμαι υπέρ του κ.Τσάκα!

Ο Μάνος Αντώναρος εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια γιατί υποστηρίζει τον Βλάση Τσάκα ... γιατί πιστεύει πολύ σ' αυτον και τον θαυμάζει απεριόριστα.
Κοιτάξτε, εγώ βασικά είμαι παιδιόθεν υπέρ του κ. Δομάζου.
Αν και δεν είμαι αθλητικογράφος πάντα γουστάριζα να ανακατεύομαι αναμεταξύ τους. Και αυτό το οφείλω αποκλειστικά στον κ. Δομάζο που με ανάγκασε να λατρέψω το ποδόσφαιρο…τον έχω δει στα μεγάλα του ντουζένια. Σε όποια θέση έχει τον Ομπράντοβιτς κάποιος που λατρεύει το μπάσκετ…στην ίδια θέση έχω κι εγώ τον Δομάζο…φυσικά για διαφορετικούς λόγους…
Αφου λοιπόν ο κ. Δομάζος είναι υπέρ του κ. Τσάκα, είμαι κι εγώ…
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω παρακολουθήσει ενδελεχώς την περιώνυμη ιστορία… Μεταξύ μας έχω την αίσθηση ότι ούτε ο ίδιος ο κ. Τσάκας την έχει μελετήσει ενδελεχώς… (πόσο μάλλον ο κ. Αντωνιάδης…αχαχαχαχαχαχα) … αυτό λοιπόν με διασκεδάζει αφάνταστα… ορίστε και ένας άλλος λόγος που είμαι υπέρ του κ. Τσάκα… πάντα ήμουν υπέρ των ανθρώπων που με διασκεδάζουν…
Υστερα με ιντριγκάρει η φάτσα του.
Εχω ολόκληρη θεωρία επ’ αυτού.
Δεν υπάρχει πιο επικίνδυνο πράγμα να βγάζεις συμπεράσματα από την φάτσα του άλλου… Παράδειγμα: Όταν υπηρετούσα στο Ναυτικό ήρθε στη Διοίκηση ενας Αντιπλοίραχος που μπροστα του ο Πινοσέτ , έμοιαζε χαριτωμένο ανθρωπάκι…. Πιο σουβλερή, κακιασμένη φάτσα δεν εχω ξαναδεί… με μουστάκι σαν του Γιακουμάτου… όταν είχε ντε.
Μόλις τον είδα… σκέφτηκα:
Τη βάψαμε…
Ευγενέστατος άνθρωπος…. Ποτέ δεν σε άφηνε να στέκεσαι όρθιος μπροστά του… ποτέ δεν τιμώρησε κανέναν και πάντα ήταν πρόθυμος να πειστεί να δώσει άδειες…
Μην ξεχνάτε ότι η Ρεάλ έδιωξε τον καλύτερο προπονητή της για τουλάχιστον την τελευταία 30ετία, τον Ντελ Μπόσκε, επειδή είναι αντιτουριστική η φάτσα του…
Υπ’ αυτή τη λογική και ο κ. Τσάκας μπορεί να αποδειχθεί ο καλύτερος παράγοντας για τον Παναθηναϊκό για την επόμενη 30ετία. Το ότι θυμίζει τον Σεφερλή στο πολύ πιο ζουληγμένο, δεν μου λέει τίποτα.
Δεν γουστάρανε την φάτσα του Ντελ Μπόσκε –λέμε- στην Ρεάλ, και από τότε δεν ξαναδαν Τ.Λ. και ο φάτσας πήρε κι από πάνω το Μουντιάλ.
Και σεις μου λέτε να μην παίρνω στα σοβαρά τον κ. Τσάκα, επειδή μοιάζει με πατημένο σύκο;
Όχι δεν παίρνω τέτοια ρίσκα.
Αλλωστε ο κ. Τσάκας έχει φίλους ΜΟΝΟ πρίγκηπες.
Δλδ εσείς πόσους ξέρετε που έχουν φίλους πρίγκηπες;
Προσωπικά ξέρω μόνο τον κ. Τσάκα και τον κ. Ζαμπούνη/
Μη λέμε ό,τι θέλουμε….
Και ποιος μου υπογράφει εμένανε ότι ο κ. Τσάκας δεν είναι κολλητός και με τον Πρίγκηπα Χάρι της Αγγλίας… ξέρετε αυτόν που τον φωτογράφισαν τσίτσιδο και έγινε εντελώς ρεζίλι;
Αν έχω καταλάβει καλά ο κ. Τσάκας, όταν «τσακίζει» ο ένας Πρίγκηπας φέρνει άλλονε… στη Τούμπα δεν μασήσανε πολύ, αλλά εκεί τα μαυρόασπρα αδέλφια μου γενικώς δεν μασάνε πολύ… Τσάκας με μπάκα και μαυρόαπρη ριγέ φανέλα στην Τούμπα μου φέρνει προς το υπερβολικό… όπως και αποδείχθηκε άλλωστε….
Ενώ Τσάκας με Αντώνη Αντωνιάδη στο αγαπημένο του ροζ-μπορντό κουστούμι του μου κάνει πιο ταιριαστό... άστε που είναι ενετλώς ποπ, που είναι και ο αγαπημένος ρυθμός της ομάδας μου.
Είμαι υπέρ του Τσάκα επειδή ξεφτιλίζει τοι σύστημα.
Είμαι πάντα μαζί με αυτούς που ξεφτιλίζουν το σύστημα.
Εχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στον κ. Τσάκα.
Του συστήνω ανεπιφύλακτα να πει δυο λόγια στον Πρίγκηπα Χάρι. Το Μπάγκιχαμ δεν έχει γήπεδο …και είναι προφανώς ώρα να αποκτήσει… και ο Παναθηναϊκός δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην παίζει (τιμής ένεκαν) στην Premier League. Φαντασθείτε τι χαρά θα κάνει ο Καραγκούνης.
Aς δω τον Στρατηγό Δομάζο σε ρόλο Μέγα Αυλάρχη και δεν θέλω τίποτε άλλο από τη ζωή μου.
Είμαι υπέρ του Τσάκα.
Τέλος.


πηγή: gazzetta.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: