Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Έτοιμος να παίξει ο Αρμέρο!

Την επιθυμία του να κατακτήσει το πρωτάθλημα με τη Νάπολι εξέφρασε ο Πάμπλο Αρμέρο, μιλώντας για πρώτη φορά ως παίκτης των «παρτενοπέι».

Έτοιμος να παίξει ο Αρμέρο
Ήταν ένας από τους παίκτες που ζήτησε επιτακτικά από τη διοίκηση της ομάδας του ο Βάλτερ Ματζάρι, καθώς τον θεωρεί ιδανικό για να καλύψει την αριστερή πτέρυγα, τόσο της άμυνας όσο και του κέντρου. Ο Πάμπλο Αρμέρο, μετά το πέρασμά του από την Ουντινέζε, είναι πλέον παίκτης της Νάπολι.

Ο Κολομβιανός, ο οποίος αυτή την ώρα περνάει από τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις, μίλησε στους δημοσιογράφους κατά την άφιξή του στη Νάπολη και έδειξε αισιόδοξος για την πορεία της νέας του ομάδας.

«Είναι μια σημαντική στιγμή της καριέρας μου. Έρχομαι σε μια μεγάλη πόλη, σε μια σπουδαία ομάδα, για να παίξω ποδόσφαιρο υψηλού επιπέδου. Όλοι εδώ με υποδέχτηκαν με τον καλύτερο τρόπο και θέλω να τους το ανταποδώσω», ήταν τα πρώτα λόγια του Αρμέρο.

Πόσο ψηλά θέλεις να φτάσεις με τη νέα σου ομάδα; «Η ποιότητα των παικτών της Νάπολι είναι τέτοια, που μπορεί να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Θεωρώ πως ομάδες του επιπέδου της Νάπολι κάθε χρόνο κυνηγούν τον τίτλο. Αυτό θέλω και εγώ, να πάρω το πρωτάθλημα με τη νέα μου ομάδα», απάντησε ο νέος παίκτης των «παρτενοπέι».

Πότε θα μπορέσεις να τεθείς στη διάθεση του Βάλτερ Ματζάρι; «Αμέσως μόλις τελειώσω με τις ιατρικές εξετάσεις, ελπίζω να προπονηθώ. Από τη μεριά μου είμαι έτοιμος να αγωνιστώ όποτε μου το ζητήσει ο κόουτς. Ακόμα και την ερχόμενη Κυριακή», απάντησε σε σιγουριά ο Πάμπλο Αρμέρο.


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: