Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Λάζαρ: «Θα φύγω, μόνο όταν δεν με θέλουν»

Με ανάμεικτα συναισθήματα παρέλαβε το βραβείο του καλύτερου γκολ για την 16η αγωνιστική ο Κοστίν Λάζαρ μια μέρα μετά την ήττα από την Καλλιθέα για το Κύπελλο.

Λάζαρ: «Θα φύγω, μόνο όταν δεν με θέλουν»
Χαρούμενος για την βράβευσή του, αλλά και «σκασμένος» από την χθεσινή ήττα με σκορ 2-0 στο «Ελ Πάσο» παρουσιάστηκε ο Κοστίν Λάζαρ.

Στο περιθώριο της βράβευσής του δεσμεύτηκε ότι ο ίδιος και οι συμπαίκτες του θα κάνουν ό,τι μπορούν για να ανατρέψουν την κατάσταση στη ρεβάνς, ενώ αναφερόμενος εκ νέου στην κριτική που δέχθηκε σημείωσε πως «θα φύγω, μόνο όταν δεν με θέλουν».

Το βραβείο του Best Goal (αυτό στο 1-4 στην έδρα του Πανθρακικού) παρέδωσε στον Ρουμάνο μέσο ο Ηρακλής Παντελίδης, της εταιρείας χορηγού της ΠΑΕ ΠΑΟΚ "EASY computer school".

Αναλυτικά, όσα είπε ο Λάζαρ:

«Δεν είναι πολύ καλό το τάιμινγκ, θα προτιμούσα να πάρω λίγο νωρίτερα το βραβείο, σημασία έχει ότι κατάφερα να βοηθήσω. Δεν έχει σημασία ο τρόπος, είτε με γκολ, είτε με ασίστ, θέλω να βοηθάω».

Για το αν είναι το καλύτερο γκολ που έχει πετύχει: «Στην Ελλάδα ναι, στην Ρουμανία έχω πετύχει κι άλλα, αλλά ήμουν άτυχος γιατί εκεί δεν υπήρχαν βραβεία».

Για το παιχνίδι με την Καλλιθέα: «Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, είχαμε 75 λεπτά την κατοχή, από ένα σημείο και μετά παίξαμε αρκετά καλά, χάσαμε ευκαιρίες και μετά έγιναν δύο φάσεις από το πουθενά και κέρδισαν».

Για τον κόσμο που στήριξε και χθες την ομάδα: «Νιώθουμε πολύ άσχημα γιατί πάντα είναι δίπλα μας και ειδικά χθες μας συμπαραστάθηκαν πολύ. Εμείς κάναμε την βρωμιά, εμείς θα καθαρίσουμε και σας δίνω τον λόγο μου ότι θα κάνουμε τα πάντα για να τους βγάλουμε ασπροπρόσωπους».

Για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο: «Σίγουρα το θέλουμε και θα το καταφέρουμε, γιατί ανεξάρτητα τι έγινε χθες είμαστε σε καλή φόρμα. Έφτασε η στιγμή μετά από πέντε παιχνίδια που δεν τους έχουμε κερδίσει να τους κερδίσουμε γιατί έχω εμπιστοσύνη και στις δικές μου δυνατότητες και στης ομάδας».

Για το επόμενο σετ παιχνιδιών σε πρωτάθλημα και Κύπελλο: «Είναι σίγουρα μία αποφασιστική περίοδος, είναι δύσκολη για εμάς, εμείς πρέπει να βλέπουμε ξεχωριστά το κάθε μας. Αν μπούμε στην λογική να τα δούμε όλα μαζί θα χαθούμε. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο, εγώ είμαι σίγουρος ότι θα πάμε καλά στο Κύπελλο, παρόλο που δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη, ενώ στο πρωτάθλημα μπορούμε στην πορεία να αλλάξουμε κάποια πράγματα. Εμείς θα πάμε για τρεις νίκες».

Για το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει πάρει πολλά γκολ από τους μέσους του: «Οι επιθετικοί μας έχουν πετύχει αρκετά γκολ, όλοι θέλουμε να βοηθάμε την ομάδα, είτε με γκολ, είτε με πάσες. Προσπαθούμε για το καλύτερο».

Για το πώς βοηθάει η προσθήκη του Κατσουράνη: «Είναι διεθνής παίκτης, ποιοτικός, δεν βοηθάει μόνο εμένα αλλά όλους τους παίκτες. Αυτή είναι η ουσία της ομάδας, τέτοιοι παίκτες είναι καλοδεχούμενοι»

Για την αντίδρασή του στην κριτική που δέχθηκε: «Δεν έχω αν απαντήσω κάτι σχετικό, όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο. Αν το πετύχουμε ή αν δεν το πετύχουμε δεν είναι πάντα στο χέρι μας. Δεν είχα ξεκινήσει καλά, αλλά τώρα τελευταία βρίσκω τα πατήματά μου και γίνομαι καλύτερος από παιχνίδι σε παιχνίδι. Όταν νιώσω ότι δεν με θέλουν, θα φύγω από μόνος μου, μέχρι τότε θα δίνω το 100%».novasport fm

Δεν υπάρχουν σχόλια: