Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Χατζηνικολάου: «Θέλω να πάω στον Άρη, αλλά...»

Προσπάθεια να θολώσει τα νερά έκανε ο Γιάννης Χατζηνικολάου αναφορικά με την πιθανότητα ανάληψης της τεχνικής ηγεσίας του Άρη. Μιλώντας στο «Αθλητικό Μετρόπολις» και στον Δημήτρη Κανελλάκη τόνισε ότι επιθυμία του είναι να πάει στον Άρη αλλά διευκρίνισε ότι μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει πρόταση στα χέρια του.

«Όποιον προπονητή και να ρωτήσετε κανείς δεν θα σας πει ότι δεν θέλει να πάει στον Άρη, πόσο μάλλον εγώ που έχω ανδρωθεί ποδοσφαιρικά σε αυτή την ομάδα και δεν έχω κρύψει ποτέ τα συναισθήματα μου», δήλωσε αρχικά ο Γιάννης Χατζηνικολάου, ο οποίος ξεκαθάρισε πως μέχρι το Σαββατοκύριακο θα γνωρίζει που θα συνεχίσει την καριέρα του.

Σχετικά με την αποχώρηση του από τον Ηρακλή είπε: «Η αποχώρηση μου από τον Ηρακλή δεν έχει σχέση με τον Άρη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: