Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Παπαδόπουλος: «Θέλω να μείνω στον Άρη»

Να παραμείνει στον Άρη και τη νέα αγωνιστική σεζόν θέλει ο Σούλης Παπαδόπουλος. Ο Έλληνας τεχνικός αναμένεται να έχει επαφή με τη διοίκηση των «κίτρινων», προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Ο μετά το τέλος της συνάντησής του με τον Δημήτρη Ηλιάδη θα γνωστοποιηθεί το αν θα παραμείνει στον πάγκο της ομάδας και τη νέα σεζόν.
Ο ίδιος πάντως δήλωσε πως θέλει να παραμείνει στον Άρη και τη νέα σεζόν. Χαρακτηριστικά, ο Έλληνας τεχνικός δήλωσε: «Έχω αποδείξει ότι μπορώ να συνεχίσω στον Άρη. Πιστεύω ότι μπορώ να κάνω μια ομάδα και με χαμηλό κόστος να είναι στις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος. Είμαι έτοιμος για του χρόνου. Είχα προτάσεις, αλλά δεν μπορούσα να είμαι προπονητής στον Άρη και να μιλάω και με άλλες ομάδες. Προσωπικά προετοιμάζομαι να είμαι προπονητής του Άρη, αλλά από 'κει και πέρα δεν ξέρω τι θα γίνει. Ήρθα στον Άρη με τη διοίκηση του κ. Ψηφίδη, συνέχισα με τη διοίκηση του κ. Σκόρδα, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό παίζει κάποιο ρόλο. Εγώ στον Άρη δεν υπέγραψα συμβόλαιο με τη διοίκηση, αλλά με τον κόσμο της ομάδας, γι' αυτό και συμφώνησα να πληρωθώ μόνο αν σωθεί η ομάδα. Ήταν το καλύτερο συμβόλαιο που έχω κάνει. Πρόκειται να μιλήσω με τον κ. Ηλιάδη και θα δούμε τι θα γίνει. Εγώ θέλω να μείνω και μπορώ να το πω εκατό φορές. Αν όμως πει η ομάδα ότι δεν με θέλει, δεν μπορώ να μείνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: