Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Έκλαψε ο Ριτσόλι μετά τον τελικό!!

Στην παραδοχή ότι έκλαψε μετά το τέλος του τελικού του Champions League ανάμεσα στην Μπάγερν Μονάχου και την Ντόρτμουντ (2-1) προχώρησε ο Νικόλα Ριτσόλι, μιλώντας στην Gazzetta dello Sport.

Έκλαψε ο Ριτσόλι μετά τον τελικό
Στην παραδοχή ότι έκλαψε μετά το τέλος του τελικού του Champions League ανάμεσα στην Μπάγερν Μονάχου και την Ντόρτμουντ (2-1) προχώρησε ο Νικόλα Ριτσόλι, μιλώντας στην Gazzetta dello Sport.

Ο Ιταλός ρέφερι διεύθυνε τον γερμανικό «εμφύλιο» και αποκάλυψε ότι ο υπεύθυνος διαιτησίας της UEFA, Πιερλουίτζι Κολίνα, τον συνεχάρη μετά το τέλος του ματς.

«Αυτό συνέβη μετά το τέλος του αγώνα. Ήμουν μόνο, κοίταξα στο γήπεδο και όλοι οι οπαδοί πανηγύριζαν, ακόμη και εκείνοι της Ντόρτμουντ. Μου βγήκε όλη η ένταση από το παιχνίδι και ξέσπασα σε κλάματα. Νόμιζα ότι τα έχω πάει καλά, αλλά περίμενα την απόφαση του Κολίνα», ανέφερε αρχικά ο Ριτσόλι και πρόσθεσε:

«Αν είχα κάνει κάτι λάθος θα ήμουν απογοητευμένος, επειδή μεγάλωσα με πρότυπό μου τον Κολίνα και αυτό ήταν πολύ δύσκολο. Έτσι, όταν μπήκε στα αποδυτήρια, κράτησα την αναπνοή μου. Με κοίταξε για λίγα λεπτά και δεν είπε τίποτα. Στη συνέχεια, είπε “Μπράβο, τα πήγατε καλά όλοι σας”». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: