Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Ούτε ο... Αλόνσο ξέρει!!

«Γρίφος» αποτελεί η επιστροφή του Τσάμπι Αλόνσο στους αγωνιστικούς χώρους έπειτα από τη χειρουργική επέμβαση που υποβλήθηκε το περασμένο καλοκαίρι.

Ούτε ο... Αλόνσο ξέρει
Αισιόδοξος σχετικά με το επίπεδο αποκατάστασής του έπειτα από τη χειρουργική επέμβαση που υποβλήθηκε πριν από περίπου δύο μήνες δήλωσε ο Τσάμπι Αλόνσο. Ο Ισπανός διεθνής μέσος της Ρεάλ Μαδρίτης, μιλώντας σε συμπατριώτες του δημοσιογράφους, τόνισε πως η επανένταξή του στους αγωνιστικούς χώρους συνεχίζεται χωρίς προβλήματα και με μεθοδικούς ρυθμούς.

«Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα. Ήταν ένα δύσκολο καλοκαίρι, όπου προτίμησα να μην πάω στο Confederations για να κάνω το χειρουργείο. Πιστεύω ότι ήταν λογική η επιλογή μου και η καλύτερη δυνατή για την ομάδα μου, καθώς δεν ήμουν έτοιμος να δώσω το 100% όπου απαιτούν τέτοιες διοργανώσεις.

Αυτή τη στιγμή και έπειτα από την υποτροπή δεν μπορώ να βάλω χρονοδιαγράμματα στην επιστροφή μου. Προπονούμαι ατομικά και είμαι σε ένα στάδιο επανένταξης και δοκιμάζω ασκήσεις με μπάλα. Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα αλλά αυτός ο τραυματισμός είναι ύπουλος και περίεργος από μέρα σε μέρα»,
δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αλόνσο.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: