Και αν κάνει ζέστη και αν βρέχει ο Λιούις αντέχει! Ο Χάμιλτον ήταν
ο μεγάλος νικητής στο δεύτερο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα Σεπάνγκ
της Μαλαισίας. Ρόσμπεργκ, Φέτελ συμπληρώνουν το βάθρο.
Ο Βρετανός εκκίνησε από την πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε στους 56 γύρους που διήρκησε το γκραν πρι. Αυτή είναι η 23η νίκη του 29χρονου πιλότου της Mercedes.
Το ένα-δύο έκανε η Mercedes με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να πλασάρεται δεύτερος. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Οι καλοί!
Την πολύ καλή απόδοση διατήρησε η Mercedes στη Μαλαισία. Ο Χάμιλτον έκανε καλή εκκίνηση διατηρώντας την πρωτιά του, ενώ σταθερή ήταν η απόδοση του Νίκο Ρόσμπεργκ από τη δεύτερη θέση. Ο Γερμανός μάλιστα κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Σεμπάστιαν Φέτελ όταν μετά το δεύτερο πιτ στοπ ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής γέμισε τους καθρέφτες του.
Σε αντίθεση με την υποτονική χθεσινή απόδοση της Williams σε βρόχινο οδόστρωμα, οι Φελίπε Μάσα και Βαλτέρι Μπότας κέρδισαν θέσεις στην εκκίνηση και έδειξαν γρήγοροι και ανταγωνιστικοί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Ο Μάσα από την 13η θέση είδε την καρό σημαία έβδομος, ενώ ο ομόσταβλός του, Βαλτέρι Μπότας εκκίνησε 18ος και τερμάτισε όγδοος. Ωστόσο, την παράσταση στη Williams έκλεψε η εντολή της ομάδας στον Μάσα να αφήσει τον Μπότας να τον προσπεράσει. Ο Βραζιλιάνος έκανε πως δεν άκουσε, κρατώντας τη θέση του.
Η εικόνα της Red Bull στη Μαλαισία δεν θύμισε σε τίποτα την απόδοση των «κόκκινων ταύρων» στην Αυστραλία, ή στις χειμερινές δοκιμές. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, ανέκτησε τη θέση του από τον ομόσταβλό του, Ντανιέλ Ρικιάντο, στην εκκίνηση.
Μία θέση στους πολύ καλούς έχει ο Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός πιλότος της Force India εκκίνησε από την έβδομη θέση, ωστόσο με τη σωστή στρατηγική, ιδανική κατανάλωση καυσίμων και της προσεκτικής απόδοσης ολοκλήρωσε τον αγώνα του από την πέμπτη θέση. Ο Γερμανός έχει ξεκινήσει πολύ καλά τη φετινή σεζόν.
Σταθερή ήταν η απόδοση του Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση, δίνοντας τις μάχες του με τον Ντανιέλ Ρικιάρντο και τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Οι άτυχοι…
Ο Σέρχιο Πέρες δεν κατάφερε να βγει στην πίστα, αφού πριν από την έναρξη του αγώνα αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος. Παρά τις προσπάθειες των μηχανικών της Force India, ο πιλότος από το Μεξικό δεν εκκίνησε με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.
Το δύο στα δύο στις εγκαταλείψεις μετρά ο Παστόρ Μαλδονάδο. Ο πιλότος της Lotus κατάφερε να κάνει μόλις οχτώ γύρους, πριν οι μηχανικοί τον ενημερώσουν να επιστρέψει στα πιτ για να εγκαταλείψει. Να υπενθυμίσουμε ότι στην Αυστραλία είχε εγκαταλείψει στον 21ο γύρο, λόγω προβλήματος στο ERS.
Στην κατηγορία των άτυχων βρίσκεται και ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο Φινλανδός πιλότος εκκίνησε από την έκτη θέση, ωστόσο μια επαφή με τον Κέβιν Μάγκνουσεν τον έστειλε στα πιτ με κλαταρισμένο ελαστικό. Ο Iceman κάνοντας έναν... μοναχικό αγώνα τερμάτισε 12ος.
Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Δανό πιλότο της McLaren με ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι ο Ντανιέλ Ρικιάρντο βλέπει τον αγώνα του να καταστρέφεται χωρίς δική του υπαιτιότητα. Ο Αυστραλός πιλότος στον 41ο γύρο μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών, ωστόσο ένα λάθος του μηχανικού (δεν κούμπωσε το ελαστικό) είχε σαν αποτέλεσμα αρχικά να μείνει εντός του pitlane ενώ όταν κατάφερε να βγει είδε την μπροστινή αεροτομή να σπάει και να κλατάρει εκ νέου το ελαστικό του.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Χάμιλτον, Mercedes
2. Ρόσμπεργκ, Mercedes
3. Φέτελ, Red Bull
4. Αλόνσο, Ferrari
5. Χούλκενμπεργκ, Force India
6. Μπάτον, McLaren
7. Μάσα, Williams
8. Μπότας, Williams
9. Μάγκνουσεν, McLaren
10. Κβίατ, Toro Rosso
11. Γκροσάν, Lotus
12. Ραϊκόνεν, Ferrari
13. Κομπαγιάσι, Caterham
14. Έρικσον, Caterham
15. Τσίλτον, Marussia
Εγκατέλειψαν:
1. Μαλδονάδο, Lotus
2. Βερνιέ, Toro Rosso
3. Σούτιλ, Sauber
4. Μπιανκί, Marussia
5. Πέρες, Force India
6. Γκουτιέρες, Sauber
7. Ρικιάρντο, Red Bull
Βαθμολογία οδηγών:
1. Νίκο Ρόσμπεργκ, 43
2. Λιούις Χάμιλτον, 25
3. Φερνάντο Αλόνσο, 24
4. Τζένσον Μπάτον, 23
5. Κέβιν Μάγκνουσεν, 20
6. Νίκο Χούλκενμπεργκ, 18
7. Σεμπάστιαν Φέτελ, 15
8. Βαλτέρι Μπότας, 8
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Mercedes, 68
2. McLaren, 43
3. Ferrari, 30
4. Williams, 20
5. Force India, 19
6. Red Bull, 15
7. Toro Rosso, 7
Πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου