Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Γιαπλές: «Δεν θέλω να κάνω μνημόσυνα…»

Η ήττα του Ικάρου από τον Ηλυσιακό φέρνει σε δύσκολη θέση την ομάδα της Χαλκίδας όσον αφορά στην παραμονή της στην Α1, ο Θανάσης Γιαπλές όμως εξηγεί ότι υπάρχει ακόμα δρόμος.

Γιαπλές: «Δεν θέλω να κάνω μνημόσυνα…»
Ο Ίκαρος ηττήθηκε στην έδρα του Ηλυσιακού και δυσκόλεψε τα πράγματα στην προσπάθεια που κάνει για παραμονή. Ο προπονητής των φιλοξενούμενων πάντως Θανάσης Γιαπλές, αφού στάθηκε σε κάποιες… περίεργες καταστάσεις που αντιμετώπισε, εξήγησε πως δεν έχει πρόθεση για «μνημόσυνα» καθώς ακόμα υπάρχει δρόμος.

«Θα πω κάποια πράγματα που δεν έχουν σχέση με το παιχνίδι. Επειδή είμαι από την πόλη της Χαλκίδας δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους αγνούς, αυτοί που ασχολούνται με την ομάδα, να γίνονται έρμαιο των διαθέσεων κάποιων ανθρώπων που λυμαίνονται εδώ και χρόνια στο μπάσκετ. Τους υποσχέθηκαν απίστευτα πράγματα και τώρα πρέπει να κατάλαβαν ότι τους έλεγαν παραμύθια. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τη διάθεση κάποιων παικτών. Αυτό που είδα σήμερα από τουλάχιστον έναν παίκτη μου δεν το έχω ξαναδεί ποτέ μου. Δεν ξέρω αν ήταν θέμα πίεσης η διάθεσης αλλά δεν το έχω ξαναδεί ποτέ μου. Πρέπει να κοιτάξουμε τι θα κάνουμε από δω και πέρα. Ο Ηλυσιακός κέρδισε γιατί είχε μεγαλύτερη διάθεση. Ο προκάτοχός μου «κατηγορήθηκε» για θέματα χημείας, αλλά έχουμε έναν παίκτη στο «3», τον Σάτον, ο οποίος κατά την ταπεινή μου άποψη δεν είναι καν «τριάρι». Δεν θέλω να κάνω μνημόσυνα γιατί έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας», ήταν το σχόλιο του Χαλκιδαίου τεχνικού.

Εκ μέρους των παικτών, ο Αλέξανδρος Σπανός είπε: «Σας διαβεβαιώνω ότι αυτό που είδατε σήμερα είναι εντελώς αντίθετο με αυτό που γινόταν τις τελευταίες μέρες στις προπονήσεις. Φτύσαμε αίμα για να προετοιμαστούμε κατάλληλα για αυτό το ματς. Καταλαβαίνουμε τη δυσκολία από δω και πέρα, θέλουμε δύο νίκες για να ελπίζουμε στην παραμονή. Εμείς τα κάναμε έτσι, Εμείς πρέπει να φτιάξουμε εκ νέου τα πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: