Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Διαμαντάκος: «Έτσι μέχρι το τέλος»

Ο νεαρός στράικερ του Εργοτέλη τόνισε πως η ομάδα του, έκανε αποφασιστικό βήμα για την σωτηρία, ωστόσο τόνισε πως θα πρέπει να συνεχίσει έτσι μέχρι το τέλος

Διαμαντάκος: «Έτσι μέχρι το τέλος»
Είχε την ψυχραιμία ν’ αναλάβει την εκτέλεση του πέναλτι που κέρδισε η ομάδα του στην εκπνοή και με την εύστοχη εκτέλεση του, χάρισε ένα σπουδαίο τρίποντο στον Εργοτέλη, μέσα στην Τρίπολη. Σε δηλώσεις του στη NOVA, μετά το τέλος του ματς ο Διαμαντάκος τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος, ήταν μεγάλη η απουσία μου, σκόραρα και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Πήρα επάνω μου την εκτέλεση και πλέον είμαστε με το ένα πόδι στην παραμονή. Δεν πρέπει όμως να επαναπαυτούμε και να συνεχίσουμε έτσι μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος».

Με την σειρά του ο σκόρερ του δεύτερου τέρματος των Κρητικών, Άγγελος Χαντί, επισήμανε: «Είναι ένα τεράστιο διπλό με μία πολύ καλή ομάδα. Ήρθαμε αποφασιμένοι και το δείξαμε στον αγωνιστικό χώρο και θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες για την προσπάθεια που κάναμε. Ξέραμε τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίζαμε αλλά τα καταφέραμε. Το γκολ βοήθησε την ομάδα μου, μετράει η νίκη της ομάδας και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Εγώ είχα πετύχει ήδη ένα γκολ, ο Δημήτρης είναι επιθετικός και πρέπει να σκοράρει». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: