Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

«Ήταν η χειρότερη χρονιά μου»

317443_heroa
Στους πολλούς τραυματισμούς που είχε όλη τη χρονιά στάθηκε ο Μάριο Γκόμεζ, τονίζοντας πως η φετινή χρονιά για τον Γερμανό άσο ήταν από τις χειρότερες.
Ο Γερμανός διεθνής έμεινε εκτός αποστολής για το Παγκόσμιο Κύπελλο, με τον ίδιο να αναφέρει πως δεν απόδωσε όσο θα ήθελε εξαιτίας των τραυματισμών που είχε όλη τη χρονιά.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Μετά το πρωτάθλημα Ιταλίας και τον τελικό του Κυπέλλου, χάνω και το Μουντιάλ. Ήταν κάτι που με πλήγωσε. Μέχρι τώρα, πίστευα πως θα είμαι έτοιμος, αλλά δυστυχώς, ο τραυματισμός μου με κράτησε ακόμα περισσότερο πίσω. Καταλήγοντας γνωρίζω πως είναι η χειρότερη σεζόν της καριέρας μου.
Είμαι επτά μήνες τώρα που ταλαιπωρούμαι. Αυτό με ενοχλεί αφάνταστα. Πρέπει τώρα να επιστρέψω όπως έχω κάνει και στο παρελθόν. Εύχομαι στον Κλόζε να σπάσει το ρεκόρ στη Βραζιλία. Θα στηρίξω την ομάδα με όλη μου την καρδιά για να φτάσει στον τίτλο»
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: