Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

«Άλλο τι λέω εγώ, άλλο τι λέει η διοίκηση»

Μικρή είναι η διαφορά στο οικονομικό ανάμεσα σε ΟΦΗ-Γιώργο Μακρή, όπως δήλωσε ο ίδιος στη «SportDay», πιέζοντας ωστόσο τη διοίκηση να ανεβάσει την πρόταση της για να ανανεώσει το συμβόλαιο του.

«Άλλο τι λέω εγώ, άλλο τι λέει η διοίκηση»
Πρόταση από τον περασμένο χειμώνα έχει δεχθεί από τον ΟΦΗ ο Γιώργος Μακρής για να ανανεωθεί η συνεργασία των δύο πλευρών.

Τα χρήματα που προσφέρουν οι Κρητικοί δεν ικανοποιούν τον 29χρονο μέσο. Ο ίδιος ετοιμάζει τα πράγματα του για να φύγει για διακοπές, αλλά όπως ανέφερε μέσω της «SportDay» η διαφορά στο οικονομικό δεν είναι τόσο μεγάλη και τόνισε ότι η ομάδα του Ηρακλείου αποτελεί προτεραιότητα του.

«Θέλω να μείνω και είναι προτεραιότητά μου ο ΟΦΗ. Kάναμε καλή χρονιά με την ομάδα και θέλω να συνεχίσω. Κατά τη γνώμη μου η οικονομική διαφορά δεν είναι μεγάλη, όμως άλλο τι λέω εγώ και άλλο τι λέει η διοίκηση», επισήμανε ο Καβαλιώτης χαφ. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: