Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

«Με τον Σουάρεζ δίπλα μου έμαθα πολλά»

_64211237_64211236
Ο  Ραχίμ Στέρλινγκ σε δηλώσεις που πραγματοποίησε ανέφερε πως η παρουσία του Λουίς Σουάρεζ αλλά και του Ντάνιελ Στάριτζ στον σύλλογο έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Κάναμε μια σπουδαία σεζόν και νομίζω ότι όλοι δουλέψαμε σκληρά ως σύνολο. Υπάρχει ομαδικότητα και είμαι απλώς ευγνώμων που είμαι κομμάτι αυτού του σπουδαίου συλλόγου.
Σε προσωπικό επίπεδο, ξεκίνησα χωρίς να παίζω πολύ, αλλά τα πράγματα εξελίχθηκαν πολύ καλά. Το να μπορώ να μάθω από τους παίκτες που έχω δίπλα μου, όπως ο Λουίς και ο Νταν, έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο. Γιανα βελτιωθώ, χρειάστηκε να μπω στην περιοχή και να σκοράρω κάποια τέρματα, και οι δυο τους έπαιξαν μεγάλο κομμάτι στις γνώσεις που αποκόμισα».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: