Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

«Να τελειώσουν τα ψέματα»

kouis_1110-610x350
Η μεγάλη δόξα του ποδοσφαιρικού Άρη, Ντίνος Κούης, o ο οποίος είναι και υποψήφιος για τις περιφερειακές εκλογές, μίλησε στον Arena FM 89,4 για το «κιτρινόμαυρο» στρατόπεδο και την επόμενη μέρα της ομάδας.
Αναλυτικά τα όσα είπε στον Arena FM 89,4:
Για τις περιφερειακές εκλογές: «Εμείς σαν αθλητές έχουμε μάθει να τρέχουμε, εμενα μου φαίνεται εύκολη η όλη διαδικασία. Εγώ έχω δηλώσει ότι δεν είμαι πολιτικός. Ένας αθλητής είναι δύσκολο να γίνει πολιτικός. Ένας που έχει ζήσει μέσα στο γήπεδο, με τα συναισθήματα, την συναδελφικότητα δεν γίνεται να βγαίνει και να λέει ψέματα στον κόσμο».
Για την επόμενη μέρα του Άρη: «Δεν ξέρω τίποτα περισσότερο από εσάς, πάντως βλέπω ότι η νέα διοίκηση κάνει μια προσπάθεια. Η ομάδα έχει περάσει πολλά τα τελευταία χρόνια, το μεγάλο πρόβλημα του Άρη είναι το οικονομικό και η νέα διοίκηση κάνει μια προσπάθεια να βρει κάποιους πόρους, κάποια χρήματα για να δει πως θα πορευτεί στην συνέχεια.
Αυτοί οι ποδοσφαιριστές είμαι σίγουρος αν διασφαλίσουν αυτά τα λίγα χρήματα που είναι να πάρουν, είμαι σίγουρος ότι θα μείνουν στον Άρη. Θέλουν να μείνουν αλλά θέλουν να υπάρχει και μια σύμβαση από τους διοικούντες. Να μην τους λένε ψέματα, τα ψέματα κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσουν».
Αναφορικά με το αν προτιμάει Β’ ή Γ’ Εθνική: «Σίγουρα πρώτα ο Άρης πρέπει να δει την Β’ Εθνική. Μέσα σε ένα χρόνο θα μπορεί η ομάδα να ξαναβγεί. Εννοείτε με σωστό προγραμματισμό, δεν πρέπει να ξανά κάνουμε τα λάθη του παρελθόντος. Από εκεί και πέρα η απόφαση πρέπει να βγει σύντομα, όσο περνάει ο χρόνος είναι εις βάρος της ομάδας. Παράλληλα με ότι γίνει πρέπει να ψάχνουνε έναν επενδυτή. Χωρίς επενδυτή δεν γίνεται τίποτα».
Για τις συνεχόμενες δικαστικές διαμάχες: «Αυτά μας έφαγαν. Αντί να ενωθούμε όλοι μαζί για το καλό του Άρη αυτοί τρέχουν στα δικαστήρια. Υπάρχει μεγάλη φαγωμάρα μεταξύ των διοικούντων του. Μόνο στον Άρη συμβαίνουν αυτά».
Για το αν ο ίδιος είναι έτοιμος να μπει μπροστά: «Έχω μιλήσει με τον κ.Στεφανίδη και του είπα ότι χρειάζεται , είμαι κοντά να βοηθήσω όσο μπορώ. Δεν μπορώ να γίνω πρόεδρος, δεν ξέρω τίποτα από διοίκηση. Μπορώ να βοηθήσω σε άλλους τομείς. Σε τεχνικά θέματα ή σε επίπεδο δημιουργίας ομάδας θα ήμουν πιο χρήσιμος».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: