Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

«Το καλοκαίρι φεύγω από την Άρσεναλ»

«Το καλοκαίρι φεύγω από την Άρσεναλ»
Την αποχώρηση του από την Άρσεναλ στο τέλος της σεζόν ανακοίνωσε ο Μανουέλ Αλμούνια, καθώς το συμβόλαιό του εκπνέει το ερχόμενο καλοκαίρι, ωστόσο δήλωσε πως θέλει να παραμείνει κάτοικος Αγγλίας. Άριστες σχέσεις διατηρεί με τον προπονητή των «κανονιέρηδων», Αρσέν Βενγκέρ, παρά το γεγονός πως δεν αγωνίζεται καθόλου φέτος.

Ο Ισπανός τερματοφύλακας βρίσκεται στην Άρσεναλ από το 2004, ωστόσο τη φετινή αγωνιστική περίοδο δεν υπολογίζεται, όντας Τρίτη επιλογή, μετα τους Σέζνι και Φαμπιάνσκι.

«Είμαι έτoιμος να βρω νέα ομάδα στο τέλος της σεζόν, έχω ανάγκη να ανοίξω ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα μου. Δεν θα ήθελα να φύγω από το Λονδίνο, γιατί η ζωή εδώ είναι φανταστική και θέλω να πιστεύω πως στο τέλος θα βρω μια ομάδα για να αγωνιστώ εδώ», είπε αρχικά ο 34χρονος γκολκίπερ στο «Sky Sport News» και συνέχισε για τις σχέσεις του με τον Αλσατό τεχνικό:

«Έχουμε αναπτύξει μια σχέση πολύ καλή, που στηρίζεται στον αλληλοσεβασμό. Μπορώ να αποφασίσω για το μέλλον μου και ο Βενγκέρ είναι χαρούμενος με τη δουλειά μου στην ομάδα».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: