Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Γιάχος: «Δεν δέχομαι πως είμαι άτιμος»

Όπως εκμυστηρεύθηκε στους συντελεστές της εκπομπής «Στη Σέντρα» ο Θανάσης Γιάχος τόνισε πως δεν είδε την παράβαση πάνω στον Φωτάκη, ενώ πρόσθεσε πως δεν δέχεται να τον χαρακτηρίζουν ως άτιμο.

«Εγώ δέχομαι να πουν πως είναι λάθος αλλά δεν δέχομαι πως είμαι άτιμος. Δεν μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ. Ήταν λάθος μου. Έχω πολύ καλές σχέσεις με την ομάδα του ΠΑΟΚ, αλλά ήταν ένα λάθος της στιγμής» δήλωσε.

Για το περιστατικό μίλησε και ο δεύτερος βοηθός της αναμέτρησης, Αλέξανδρος Γρεβένης, ο οποίος τόνισε τα εξής:

«Ορκίζομαι στα παιδιά μου ότι δεν είδα ότι ήταν πέναλτι. Ντρέπομαι και έχω χάσει τον ύπνο μου. Προσπάθησα να δω αν ο Αθανασιάδης είναι οφ σάιντ για αυτό έχασα τη φάση. Είμαι από εδώ και με ενοχλεί που έχει στραφεί ο κόσμος εναντίον μου. Ήταν λάθος μου, αλλά λάθη γίνονται».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: