Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Νέτο: «Να τελειώνω με τον Αρη»

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Ντάρσι Νέτο, προκειμένου να λύσει το συμβόλαιό του με τον Αρη και να προχωρήσει στην επόμενη μέρα της ποδοσφαιρικής του καριέρας. Ο Βραζιλιάνος είχε το μεσημέρι της Πέμπτης μια πρώτη συνάντηση με τους διοικούντες την ΠΑΕ από την οποία πάντως δεν προέκυψε κάτι χειροπιαστό. Αμέσως μετά μίλησε στο novasports.gr.
-Ντάρσι, πως πήγε η συνάντηση;
«Μίλησα με τον κ. Αθανασιάδη και τον κ. Ζαμπέτα όμως δεν υπάρχουν νέα»
-Δηλαδή, τι σου είπαν;
«Ο κ. Αθανασιάδης μου είπε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να μου δώσει και ο κ. Ζαμπέτας μου πρότεινε να κάνουμε έναν διακανονισμό και να τα παίρνω λίγα- λίγα μέσα στην επόμενη χρονιά».
-Εσύ τι λες;
«Εγώ θέλω να λύσω το συμβόλαιο και να φύγω, να δω τι θα κάνω με τον εαυτό μου»
-Εχεις συμβόλαιο με τον Αρη μέχρι τον Ιούνιο του 2013. Ετσι δεν είναι;
«Ναι, έχω συμβόλαιο, αλλά δεν πρόκειται να μείνω. Το είπα καθαρά στον πρόεδρο. Πρέπει να βρούμε μια λύση για να φύγω».
-Σκέφτεσαι να κάνεις προσφυγή;
«Όχι, προσφυγή δεν κάνω. Θα βρεθεί μια λύση. Θα είμαι στη Θεσσαλονίκη άλλες τρεις - τέσσερις ημέρες και μέχρι τότε πιστεύω ότι θα βρούμε μια άκρη»
-Θα πας στην Κύπρο;
«Εχω πρόταση από εκεί. Οι ομάδες στην Κύπρο πληρώνουν και αυτό είναι κάτι που μου λείπει. Δεν έχω αποφασίσει όμως ακόμη, το σκέφτομαι. Πρώτα πρέπει να τελειώνω με τον Αρη».        

Δεν υπάρχουν σχόλια: