Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Τζάμπας δεν πέθανε...!!

Ο "Τρελός του χωριού" προβλέπει πως ο τζάμπας θα πεθάνει σύντομα, διότι στην ΑΕΚ δεν αντέχουν άλλο.
Ο Τζάμπας δεν πέθανε...
Δεν ξέρω αν έχετε προσέξει έναν κύριο με μεγάλο μέτωπο (σαν το δικό μου) που είναι πάντα δίπλα στον Θωμά Μαύρο. Εγώ, πάντως, επειδή είμαι τρελιάρης και μου θυμίζει ένα παιδικό μου είδωλο, τον Κώστα τον Γκουσγκούνη, τον κόζαρα από την αρχή.

Μιλάμε για τον «επίτιμο πρόεδρο» της «ομάδας Μαύρου», στην οποία ανήκουν και οι Σταυρόπουλος, Ηλιόπουλος, Ιερόπουλος. Μιλάμε για τον άνθρωπο, δίχως τον οποίο ο Μαύρος δεν πάει πουθενά. Κυριολεκτικά, αφού είναι ο προσωπικός του σοφέρ-βοηθός.

Ο «επίτιμος», λοιπόν, είναι καθημερινός θαμώνας στα Σπάτα. Ως «επίτιμος» έχει και απαιτήσεις. Στην πρεμιέρα με τον Αστέρα, λέει, ζήτησε να πάρει τέσσερις προσκλήσεις για τους υπόλοιπους συνεργάτες του Θ(ε)ωμά. Δύο εξ αριστερών του και δύο εκ δεξιών του. Σαν τους ψάλτες. Ο ίδιος ζήτησε να τον τοποθετήσουν ακριβώς πίσω από τον πρόεδρο. Η επιθυμία έγινε διαταγή.
Ο «επίτιμος» είναι παντού. Επομένως ήταν και στην Ξάνθη, όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Επειδή είμαι περίεργος, ρώτησα να μάθω ποιος πλήρωσε το εισιτήριό του. Εμαθα ότι ο λογαριασμός πήγε στο ταμείο της ΠΑΕ. Ναι, σε εποχές που δεν έχει μαντίλι να κλάψει, η ΑΕΚ πλήρωσε τα μεταφορικά του «επίτιμου». Και τι μεταφορικά. Το πρώτο τιμόνι της πιάτσας δεν μπορούσε να ταξιδέψει με τους Κουρέλλες και τους Γροντήδες. Γι' αυτό ταξίδεψε business! Αλίμονο...

Ρωτώντας, έμαθα ότι στην ΠΑΕ τα... έχουν πάρει με τον «επίτιμο» κι από εδώ και πέρα κόβονται τα εκτός έδρας. Οχι μόνο γι' αυτόν, αλλά για όλους. Ολοι θα πετάνε economy και όποιος θέλει να διαχωρίζει τη θέση του θα πληρώνει τη διαφορά από την τσέπη του.
Πηγή: Sportday

Δεν υπάρχουν σχόλια: