Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Χουάντερσον: «Είναι δουλειά μου να μη δέχομαι γκολ»

Είναι γενικά σταθερός, εμπνέει σιγουριά και αποδεικνύεται ακόμη μια καλή μεταγραφή. Ο Ζούνιο Χουάντερσον (φωτό) ήταν εξαιρετικός και χθες. Ο Βραζιλιάνος γκολκίπερ επισήμανε στη συνέντευξη Τύπου:

«Συγχαρητήρια στην ομάδα μας για την νίκη. Σήμερα (σ.σ. χθες) ήταν μια πολύ καλή ποδοσφαιρική μέρα για μας. Κάναμε πολύ καλό πρώτο ημίχρονο, αμυνθήκαμε σωστά στο δεύτερο και νικήσαμε έναν αντίπαλο με ένα πολύ καλό και ποιοτικό ρόστερ».

Αναφερόμενος στην απόδοσή του είπε: «Προπονούμαι σκληρά καθημερινά. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόουτς (σ.σ. Γιώργο Στράντζαλη) και τον κ. Γκιζέλη που κάθε μέρα είναι δίπλα μου και με βοηθούν σε πολλά θέματα. Είναι δουλειά μου να μη δέχομαι γκολ και όταν το πετυχαίνω αυτό είμαι χαρούμενος. Έτσι και σήμερα (σ.σ. χθες), έκανα αυτό που ξέρω και είμαι χαρούμενος για τις σωστές επεμβάσεις μου».



πηγή: metrosport.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: