Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Τόρο : «Ευτυχισμένος για την ομάδα»

Μέσα σε πελάγη ευτυχίας, έπλεε ο Βασίλης Τοροσίδης, μετά το γκολ που σημείωσε κόντρα στην Αταλάντα και χάρισε τη νίκη στην Ρόμα, μέσα στο Μπέργκαμο

Τόρο : «Ευτυχισμένος για την ομάδα»
Ο Έλληνας διεθνής αμυντικός μετά το τέλος του ματς, ήταν πανευτυχής και αυτό αποτυπωνόταν στις δηλώσεις του και τόνισε πως η στιγμή του εναγκαλισμού με τους συμπαίκτες του, μετά το φινάλε του ματς θα του μείνει αξέχαστη. «Πρώτα απ’ όλα είμαι χαρούμενος που κέρδισε η ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα που με βοήθησε πολύ ώστε να κάνω ένα μεγάλο παιχνίδι απέναντι στη Γιουβέντους την προηγούμενη αγωνιστική κι αυτό μου έδωσε μεγάλη αυτοπεποίθηση" είπε ο 'Τόρο' και κατέληξε:

"Θα είμαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή όταν θα μου το ζητάει ο προπονητής. Ο εναγκαλισμός με τους συμπαίκτες μου στο φινάλε του αγώνα, θα είναι από τις στιγμές που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Τους ευχαριστώ όλους και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο".


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: