Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Κατσουράνης: «Νιώθω δικαιωμένος για την επιλογή μου να έρθω στον ΠΑΟΚ»

Ο Κώστας Κατσουράνης βραβεύτηκε για το καλύτερο γκολ της προηγούμενης αγωνιστικής. Ο διεθνής μεσοαμυντικός του δικεφάλου πραγματοποίησε δηλώσεις σχετικά με την πορεία της ομάδας του στο πρωτάθλημα αλλά και τους στόχους του με τον ΠΑΟΚ, τονίζοντας πως νιώθει δικαιωμένος για τη μεταγραφή του τον Ιανουάριο και πως στόχος του είναι να αγωνιστεί στο Τσαάμπιονς Λιγκ με την ασπρόμαυρη φανέλα.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:


Για το γκολ του που βραβεύτηκε ως το καλύτερο της αγωνιστικής:

"Ήταν θέμα εκτέλεσης, το πόσο γρήγορα πρέπει να σκεφτείς για να πάρει καλή θέση το σώμα σου. Είναι ένα από τα όμορφα γκολ μου, όλα τα γκολ μου τα θυμάμαι, έχω καλή μνήμη ακόμη και για τα γκολ που μπαίνουν πάνω από την γραμμή. Όταν βάζω γκολ πάντα σηκώνω την φανέλα".


Για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό:

"Είναι ένα ματς όπως όλα τα άλλα, θέλουμε τους τρεις βαθμούς. Δεν είναι ιδιαίτερο, είναι σημαντικό παιχνίδι για να αποκτήσουμε μεγαλύτερη απόσταση".


Για το αν υπάρχουν προοπτικές στον ΠΑΟΚ και αν νιώθει δικαιωμένος για τη μεταγραφή του στην Τούμπα τον Ιανουάριο:

"Προοπτικές υπάρχουν πολλές, η ομάδα στα Χανιά μου φάνηκε στο πρώτο ημίχρονο ουσιαστική, στο δεύτερο δεν μπορούμε να κάνουμε κριτική γιατί η ομάδα έμεινε με εννιά παίκτες. Συγκεκριμένα για τις προοπτικές, η ομάδα είναι καινούργια, στο ποδόσφαιρο το πιο σημαντικό είναι η ομοιογένεια. Τα πράγματα είναι πολύ καλά, η ομάδα σιγά σιγά οργανώνεται, έρχονται καλοί παίκτες αλλά ακόμη είναι νωρίς. Έτσι και αλλιώς νιώθω δικαιωμένος για την επιλογή μου να έρθω στον ΠΑΟΚ, είτε κατακτήσουμε τίτλους είτε όχι".


Για την αποβολή του Σαλπιγγίδη ανέφερε:

"Επειδή το βίωσα, εγώ είχα βρίσει τον διαιτητή και τιμωρήθηκα, ο Σαλπιγγίδης δεν έβρισε και νομίζω ότι επειδή δεν έβρισε αν ισχύσει ο νόμος στην Ελλάδα γιατί πολλές φορές δεν ισχύει πρέπει να τιμωρηθεί με μία ή δύο αγωνιστικές. Εγώ δεν έπαιξα στον Ολυμπιακό, δεν ξέρω για την μεταχείριση που έχουν οι παίκτες του".


Για το ότι παίζει ως κεντρικός αμυντικός δήλωσε:

"Σε κάθε ομάδα υπάρχει διοίκηση, προπονητής και μετά έρχονται οι παίκτες, άλλοι αποφασίζουν. Δεν έχω πρόβλημα όπου και να παίζω, στην Ελλάδα το έχουμε δει στο παρελθόν μπορεί να πεις κάτι, να το πάρει κάποιος και να το γράψει αλλιώς. Είπα, μου αρέσει να είμαι στο γήπεδο, εμείς διαβάζουμε διάφορα πράγματα γι΄αυτό και γενικώς δεν μιλάω, στο τέλος εμείς γινόμαστε γραφικοί. Υπάρχουν κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται".


Για τους φετινούς στόχους του ΠΑΟΚ σχολίασε:

"Το πιο σημαντικό είναι να παίξει η ομάδα στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Ο απλός ΠΑΟΚτσής μπορεί να θέλει τίτλο για να πανηγυρίσει εκείνη την ημέρα, εγώ θέλω να παίξω στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ με τον ΠΑΟΚ. Θα δούμε παιχνίδι με παιχνίδι. Το Κύπελλο είναι δύο παιχνίδια, μπορεί να μείνεις με δέκα παίκτες στο πρώτο δεκάλεπτο. Για τα πλέι οφ νομίζω ότι αντίπαλός μας είναι ο κακός μας εαυτός, είμαστε καλύτερη ομάδα από τους άλλους, ο ΠΑΟΚ έχει πολύ καλό κλίμα".


Τέλος για τον αγώνα της Εθνικής με την Βοσνία είπε:

"Το παιχνίδι με την Βοσνία είναι όπως όλα τα άλλα, νομίζω θα κερδίσουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: