Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Ο Τσιώλης στον sportdog για Παναθηναϊκό!!

Ο Έλληνας τεχνικός απαντάει στις φήμες περί ενδιαφέροντος των "πράσινων" και δηλώνει αφοσιωμένος στον Αστέρα αυτή την περίοδο. "Ολα θα ξεκαθαρίσουν το καλοκαίρι"!Διαβάστε τι μας είπε, σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του λίγο πριν την έναρξη της σημερινής προπόνησης του Αστέρας Τρίπολης:

"Λοιπόν, για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, ερωτηθείς αν υπάρχει ενδιαφέρον, είπα ναι ότι υπάρχει. Αλλά τώρα είμαι στον Αστέρα Τρίπολης και έχουμε το Κύπελλο μπροστά μας. Μόνο με αυτό ασχολούμαι, από τη στιγμή που τελείωσε η τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Εκεί έχω στρέψει το ενδιαφέρον μου, όχι στα δημοσιεύματα", είπε αρχικά ο Σ. Τσιώλης και συμπλήρωσε για τη διάψευση από την πλευρά του Παναθηναϊκού, για επαφή που υπήρξε μαζί του:

"Επίσημα δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Αλλά υπάρχει ενδιαφέρον από 2-3 ομάδες. Βλέποντας και κάνοντας. Εγώ είμαι εδώ, στον Αστέρα και το μυαλό μου τώρα είναι μόνο στο Κύπελλο. Τα υπόλοιπα θα ξεκαθαρίσουν το καλοκαίρι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: