Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Κακά: «Είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόκριση»

Πανευτυχής ο Κακά με την πρόκριση που πήρε η Ρεάλ επί της Μάντσεστερ, μίλησε για το αριθμητικό πλεονέκτημα που απέκτησε η ομάδα του και τόνισε ότι περιμένει τον επόμενο αντίπαλο.

Κακά: «Είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόκριση»
«Παίζοντας απέναντι σε 10 παίκτες δεν είναι εύκολο. Αλλά συνέβη και βγήκαμε μπροστά, πετύχαμε ένα γκολ, με την μπάλα να βρίσκει στο δοκάρι αλλά δεν έχει σημασία. Εγώ είμαι πολύ χαρούμενος που προκριθήκαμε. Δεν είδα την φάση της αποβολής, οπότε είναι καλύτερα να μην αναφερθώ», είπε ο Βραζιλιάνος άσος της Ρεάλ και πρόσθεσε:

«Είμαι ικανοποιημένος με την ομάδα. Ίσως το παιχνίδι δεν ήταν το καλύτερο και μπορεί να είχε έρθει ισόπαλο, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος. Τώρα κοιτάμε τα επόμενα ματς και θα δούμε με ποιον θα παίξουμε στην επόμενη φάση».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: