Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Δημητρέλος: «Αναγκάστηκα να φύγω»

«Αναγκάστηκα να φύγω γιατί ήμουν μαζί με το παιδί μου. Δεν έχω μπράβους όπως άλλοι», τόνισε ο Ανδρέας Δημητρέλος στη Real News για την απουσία του μετά το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον Πανθρακικό.

Δημητρέλος: «Αναγκάστηκα να φύγω»
Ο Ανδρέας Δημητρέλος μίλησε στη Real News για την είσοδο των οπαδών της ΑΕΚ που προκάλεσε και τη διακοπή του αγώνα με τον Πανθρακικό.

«Πώς είναι δυνατόν να λέγονται οπαδοί της ΑΕΚ όσοι την Κυριακή άρχισαν μπαίνουν στο γήπεδο από το 70', χωρίς να προκληθούν από κανέναν; Αναγκάστηκα να φύγω νωρίτερα, γιατί προπηλακίστηκα και ήμουν μαζί με το παιδί μου. Δεν έχω μπράβους όπως άλλοι, για να έμενα εκεί», τόνισε και συνέχισε:

«Επί ενάμιση χρόνο δεν μας βοήθησε κανείς, η διοίκηση αυτή δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο. Δεν μιλάω για υποβιβασμό, ελπίζω να δικαιωθούμε. Δύσκολα θα ασχοληθεί ο Βιντιάδης αν η ομάδα δεν μείνει στην κατηγορία».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: