Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε τη δεύτερη νίκη στο τέταρτο γκραν πρι
της σεζόν στην έρημο του Μπαχρέιν, φτάνοντας τις 28 νίκες στην καριέρα
του. Το δύο-τρία η Lotus.
Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull εκκίνησε καλά και στον τρίτο γύρο με τη βοήθεια του DRS κατάφερε να προσπεράσει τον Νίκο Ρόσμπεργκ.
Από τον τέταρτο γύρο ο Παγκόσμιος πρωταθλητής βρίσκονταν στην κορυφή, χωρίς να αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα μέχρι το τέλος του αγώνα.
Iceman… on Fire
Εντυπωσιακή ήταν η στρατηγική της Lotus. Ο Κίμι Ραϊκόνεν μπορεί να εκκίνησε από την ένατη θέση, ωστόσο τα μόλις δύο πιτ στοπ έδωσαν το δικαίωμα στον Φινλανδό πιλότο να πλασαριστεί στη δεύτερη θέση και να ανέβει για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο δεύτερο σκαλί του βάθρου μετά τον αγώνα της Κίνας και να μένει κοντά στον Φέτελ στο κυνήγι του τίτλου.
Πολύ καλά εξελίχθηκε ο αγώνας και για τον έτερο πιλότο της Lotus, Ρομάν Γκροσάν ο οποίος εκκίνησε από την 11η θέση.
Ο Γαλλοελβετός έκανε τρία πιτ στοπ, όμως με υπομονή και σταθερή απόδοση είδε την καρό σημαία από την τρίτη θέση, κάνοντας το δύο-τρία για τη Lotus.
Πολ Ντι Ρέστα από άλλο πλανήτη!
Τον καλύτερό του αγώνα έκανε ο Πολ ντι Ρέστα στο γκραν πρι του Μπαχρέιν. Ο Βρετανός πιλότος έκανε καλή εκκίνηση και με την κατάλληλη στρατηγική της Force India (δύο πιτ στοπ) τερμάτισε στην τέταρτη θέση, ισοφαρίζοντας την καλύτερή του επίδοση στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης το 2012.
Ξεκίνησαν καλά… αλλά
Μπορεί ο Νίκο Ρόσμπεργκ να εκκίνησε από την πρώτη θέση, ωστόσο η Mercedes δεν είχε τον ρυθμό για να διατηρήσει τη θέση του.
Τα τέσσερα πιτ στοπ που έκανε ο Γερμανός τον έριξαν στην ένατη θέση…
Από την άλλη, καλύτερη εξέλιξη είχε ο αγώνας στο Μπαχρέιν για τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός μετά την ποινή του εκκίνησε από την ένατη θέση, ωστόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα και εν μέσω αρκετών μονομαχιών – ιδιαίτερα αυτή με τον Μαρκ Γουέμπερ- είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση.
Ενδοοικογενειακές –αληθινές- ιστορίες
Στο γκραν πρι του Μπαχρέιν ήταν η σειρά της McLaren να ζήσει τη δική της οικογενειακή ιστορία με τους Τζένσον Μπάτον και Σέρχιο Πέρες να δίνουν τις μάχες του και να πληγώνουν τα μονοθέσια τους, κάτι που ενόχλησε ιδιαίτερα τον Βρετανό πιλότο.
Ο Πέρες έκανε ότι του ζήτησε η ομάδα του και δείχνοντας τσαγανό είδε την καρό σημαία από την έκτη θέση, ενώ ένατος τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον.
Άτυχος, αλλά μαχητής!
Οι ατυχίες δεν σταματούν για τον Φερνάντο Αλόνσο… Ο Ισπανός στον τέταρτο γύρο είδε την πίσω αεροτομή του να μένει ανοιχτή με αποτέλεσμα να μην μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύστημα ενεργοποίησης των κινούμενων αεροτομών, DRS,ενώ οδηγήθηκε σε δύο υποχρεωτικά πιτ στοπ.
Ωστόσο, ο Ισπανός ύστερα από πολλές μάχες και προσπεράσεις πλασαρίστηκε στην όγδοη θέση.
Άτυχος ήταν και ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος με δύο κλαταρισμένα ελαστικά είδε την καρό σημαία από την 15η θέση.
Η κατάταξη στο Grand Prix του Μπαχρέιν:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull
2. Κίμι Ραϊκόνεν Lotus +9.1
3. Ρομέιν Γκροσάν Lotus +19.5
4. Πολ Ντι Ρέστα Force India +21.7
5. Λιούις Χάμιλτον Mercedes +35.2
6. Σέρχιο Πέρες McLaren +35.9
7. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull +37.2
8. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari +37.5
9. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes +41.1
10. Τζένσον Μπάτον McLaren +46.6
1. Παστόρ Μαλδονάδο Williams +66.4
12. Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber +72.9
13. Άντριαν Σούτιλ Force India +76.7
14. Βαλτέρι Μπότας Williams +81.5
15. Φελίπε Μάσα Ferrari +86.3
16. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso +1 γύρο
17. Σαρλ Πικ Caterham +1 γύρο
18. Εστέμπαν Γκουτιέρες Sauber +1 γύρο
19. Ζιλ Μπιάνκο Marussia +1 γύρο
20. Μαξ Τσίλτον Marussia +1 γύρο
21. Γκιέντο Φαν Ντερ Γκάρντε Caterham +2 γύρους
Εγκατέλειψε: Ζαν Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso (39ο γύρο)
Βαθμολογία πιλότων:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 77
2. Κίμι Ραϊκόνεν 67
3. Λιούις Χάμιλτον 50
4. Φερνάντο Αλόνσο 47
5. Μαρκ Γουέμπερ 32
6. Φελίπε Μάσα 30
7. Ρομέιν Γκροσάν 26
8. Πολ Ντι Ρέστα 20
9. Νίκο Ρόσμπεργκ 14
10. Τζένσον Μπάτον 13
11. Σέρχιο Πέρες 10
12. Άντριαν Σούτιλ 9
13. Ντανιέλ Ρικιάρντο 6
14. Νίκο Χούλκενμπεργκ 5
15. Ζαν Ερίκ Βερνιέ 1
16. Βαλτέρι Μπότας 0
Βαθμολογία κατασκευαστών :
1. Red Bull 109
2. Lotus 93
3. Ferrari 77
4. Mercedes 64
5. Force India 26
6. McLaren 23
7. Toro Rosso 7
8. Sauber 5 Πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου