Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

«Πλέον, δεν είμαι μικρός»

Εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του έχει ο Δημήτρης Σούνας, ο οποίος μίλησε στην Sportday και τόνισε πως μπορεί να βοηθήσει τον Άρη.

«Πλέον, δεν είμαι μικρός»
Πέρυσι, ήταν μια δύσκολη χρονιά αλλά μέσα από αυτή ήρθαν στο προσκήνιο ποδοσφαιριστές όπως ο Δημήτρης Σούνας. Μικροί σε ηλικία, με ταλέντο, οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν. Ο νεαρός μεσοεπιθετικός τόνισε πως πλέον δεν είναι μικρός και έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει την ομάδα του όσο μπορεί.

Διαβάστε όσα είπε ο Δημήτρης Σούνας στην Sportday:

«Με τα παιχνίδια που έκανα, απέκτησα περισσότερες εμπειρίες που θα μου χρειαστούν. Αυτό που θέλω να βελτιώσω είναι η αυτοπεποίθηση και ο τρόπος σκέψης μου μέσα στο παιχνίδι. Πλέον, δεν αισθάνομαι μικρός.

Στις προπονήσεις δείχνει ο κόουτς να με υπολογίζει για τη θέση πίσω από το σεντερ φορ που είναι και η θέση μου. Πρέπει να έχει καλά τρεξίματα, να είσαι καλός με τη μπάλα στα πόδια, είναι απαιτητική αλλά μπορώ να προσφέρω. Βέβαια, μικρή σημασία έχει αν δεν είσαι έτοιμος να ανταπεξέλθεις. Είτε παίζεις επιθετικός, είτε στα πλάγια, είτε σέντερ μπακ.

Εύχομαι φέτος να μη χρειαστεί να περάσουμε τα ίδια με πέρυσι γιατί δεν αρμόζει στην ομάδα και τη δυναμική του κόσμου».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: