Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Εζίλ: «Μένω στη Ρεάλ»

Θέση στις φήμες που τον ήθελαν να αποχωρεί από τη Ρεάλ Μαδρίτης πήρε ο Μεσούτ Εζίλ. «Έχω συμβόλαιο και θα μείνω εδώ» ανέφερε.

Εζίλ: «Μένω στη Ρεάλ»
Τέλος στα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να πηγαίνει στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έβαλε ο Μεσούτ Εζίλ.

Ο Γερμανός ανέφερε πως θα τιμήσει το συμβόλαιό του, που λήγει το 2016, τονίζοντας πως η ζωή στη Ρεάλ είναι ιδανική.

«Έχω συμβόλαιο έως το 2016. Νιώθω καλά εδώ και έχω άριστες σχέσεις με τους συμπαίκτες μου. Είναι τιμή να παίζω για τη Ρεάλ και θέλω να πετύχω εδώ. Έχουν γράψει πολλά τα Μέσα, αλλά έχω συμβόλαιο και θα μείνω στη Ρεάλ» δήλωσε ο 24χρονος επιθετικός μέσος και πρόσθεσε:

«Έχω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και ως ομάδα έχουμε έναν μεγάλο αριθμό στόχων που θέλουμε να πετύχουμε και ο καθένας μας έχει έναν ρόλο σε αυτό».

Τέλος, αναφέρθηκε και στον Ζινεντίν Ζιντάν: «Ο Ζιντάν ήταν το είδωλό μου και πλέον είναι μέλος του προπονητικού επιτελείου. Όταν τον πρωτοείδα ήμουν πολύ αγχωμένος. Είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, που πάντα βοηθάει όσους τον χρειάζονται». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: