Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Μάτα: «Δεν φτάνει μόνο η προπόνηση»

Την ανάγκη να αρχίσει να παίρνει ευκαιρίες από τον Ζοσέ Μουρίνιο για να μπορέσει να κερδίσει ξανά θέση στην ενδεκάδα της Τσέλσι εξήγησε ο Χουάν Μάτα.

Μάτα: «Δεν φτάνει μόνο η προπόνηση»
Αποφασισμένος να συνεχίσει να δουλεύει σκληρά για να αποδείξει σε όλο τον κόσμο πως αξίζει μία θέση στο αρχικό σχήμα της Τσέλσι δήλωσε ο Χουάν Μάτα, μιλώντας στην εφημερίδα «Sun».

«Δουλεύω σκληρά στην προπόνηση, αλλά δεν είναι το ίδιο. Για να αποκτήσεις ρυθμό χρειάζεται να παίζεις σε αγώνες. Έχω δουλέψει σκληρά και θα ήθελα να δείξω σε όλους ότι μπορώ να παίξω και είμαι μια χαρά», τόνισε αρχικά ο Ισπανός μεσοεπιθετικός και πρόσθεσε:

«Είναι εύκολο για μένα να επικεντρωθώ καθαρά στο αγωνιστικό κομμάτι και να κάνω συνεχίσω να κάνω ό,τι έκανα. Το μόνο πράγμα που έχω στο μυαλό μου είναι να συνεχίσω να δουλεύω, να παραμείνω σε υψηλά στάνταρ, να βελτιώνομαι, δίνοντας ασίστ και με τα γκολ μου. Αυτό είναι ό,τι έκανα». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: