Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Πιστός στη Τσέλσι ο Αζάρ!!

hazard
«Φρένο» στις ορέξεις της Παρί Σεν Ζερμέν για τον ίδιο έβαλε ο Εντέν Αζάρ, τονίζοντας πως θέλει να παραμείνει στη Τσέλσι.
Ο Βέλγος άσος μίλησε για την επιθυμία του να παραμείνει στους «μπλε» και να γίνει ο καλύτερος παίκτης της ομάδας, παρά το ενδιαφέρον της Παρί, που είναι διατεθειμένη να καλύψει τις απαιτήσεις των Λονδρέζων, προκειμένου να αποκτήσει τον Αζάρ.
«Μου αρέσει να ακούω για το ενδιαφέρον της Παρί. Ο μοναδικός μου στόχος είναι να γίνω ο καλύτερος παίκτης της Τσέλσι. Είμαι σε μια ομάδα με ποδοσφαιριστές όπως οι Τσεχ, Τέρι, Λάμπαρντ και Ετό, και αποτελούν έμπνευση για μένα. Όταν προπονείσαι με αυτούς μεγαλώνεις και ως ποδοσφαιριστής», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Αναφορικά για την πρόοδο που έχει κάνει: «Ξέρω πως τα καλύτερα χρόνια μου δεν έχουν έρθει ακόμα. Είμαι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά νομίζω πως μπορώ να κάνω αρκετά πράγματα ακόμα. Πρέπει για παράδειγμα να σκοράρω συνεχώς, όπως οι Ιμπραχίμοβιτς, Ρονάλντο και Μέσι».
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: