Είναι μία νίκη που μπορεί να σε μπερδέψει, όπως η ήττα στον Πλατανιά
είναι ικανή να κάνει κάτι ανάλογο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο ΠΑΟΚ
αναζητά ισορροπία και το 5-0 επί του ΟΦΗ μου δίνει τι δικαίωμα να βγάλω
κάποια συμπεράσματα. Ο Στέφενς μίλησε πρώτη φορά στον ΠΑΟΚ για
ισορροπία. Το κλειδί της επιτυχίας μίας ομάδας, μας το δίδαξε καλά ο
Φερνάντο που ήταν στη κερκίδα. Ακόμη και η ομάδα που θέλει να επιτεθεί
μαζικά, πρέπει να έχει καλυμμένα τα νότα της και σήμερα, ήταν ίσως η
πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο.
Όταν ρώτησα τον Στέφενς στη συνέντευξη Τύπου για το πώς μπορεί να βρει μία ομάδα σαν τον ΠΑΟΚ την ισορροπία της, αναφέρθηκε στα ατομικά χαρακτηριστικά των παικτών του και όχι σε ένα προϊόν ομαδικής τακτικής, κάτι που αποδεικνύει πως δεν πιστεύει στη τακτική αλλά στη ποιότητα και τον επαγγελματισμό των παικτών του. Ο ΠΑΟΚ, όσο είχε τακτικά σωστούς παίκτες μέσα στο παιχνίδι, προηγούνταν 1-0 κυρίως χάρις στην αποτελεσματικότητα και την γενικότερα καλή εικόνα του Αθανασιάδη. Ο Κλάους, έκανε όργια μέχρι ο ΠΑΟΚ να βρει επιπλέον στηρίγματα και να κάνει λιγότερο προβλέψιμο το παιχνίδι του.
Αμυντικά όμως, δεν είχε καμία σχέση με προηγούμενα παιχνίδια γιατί οι Σκόνδρας, Νίνης και Σαλπιγγίδης, είναι σαφώς ανώτεροι στο τακτικό αμυντικό κομμάτι από τους Κίτσιου, Στοχ και Λούκας. Εικόνα που εν μέρει δικαιώνει τον προπονητή του ΠΑΟΚ που πιστεύει πως η ισορροπία εξαρτάται από τα πρόσωπα. Κάπως έτσι ήταν και ο ΠΑΟΚ του Σάντος ανασταλτικά, με τις δυάδες να συμπληρώνει η μία την άλλη. Ο Σνάουτσνερ ήταν η κάλυψη του Βιεϊρίνια, ο Σορλέν του Λίνο, ο Βιτόλο του Γκαρσία, ο Κοντρέρας του Μάρκος Αντόνιο ή του Τσιρίλο και πάει λέγοντας. Σήμερα, ο ΠΑΟΚ κράτησε τις θέσεις του γιατί απλά αυτοί που έπαιζαν ενδιαφέρονταν για το καλό της ομάδας, κάτι διόλου τιμητικό για όσους δεν έπαιζαν.
Από την άλλη βέβαια, ο ΠΑΟΚ δεν ήταν καλός δημιουργικά για σαράντα λεπτά και αυτό έχει να κάνει με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των παικτών που στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων αμυντικά. Το δίδυμο Σκόνδρα – Σαλπιγγίδη παρουσιάστηκε αρκετά άτεχνο για να κάνει τη ζημιά μεσοεπιθετικά, ενώ το δίδυμο Νίνη – Λίνο συνεργάστηκε μία φορά άψογα στην αρχή, όμως μετά και κυρίως με ευθύνη του πρώτου, χάθηκαν στη μετάφραση. Τα δίδυμα κούμπωσαν ανασταλτικά, αδυνατούσαν να κάνουν κάτι ανάλογο δημιουργικά. Άρα, ούτε αυτά είναι τα κατάλληλα, όμως τα προτιμώ από αυτά που σκέφτονται την πάρτη τους.
Ο ΠΑΟΚ όμως άλλαξε επίπεδο όταν μπήκε στην ομάδα ο Νάτχο. Με τους Μαντούρο – Κάτσε σε καλή μέρα και τον Τζαβέλλα στην άμυνα να δαγκώνει, ο ΠΑΟΚ άρχισε να παίζει κάθετο ποδόσφαιρο και ενώ φαίνεται να λειτουργεί στο ρελαντί έχει φτάσει το σκορ στο 5-0. Με τον Χούσεν να βάζει την πινελιά του, όμως το σημαντικότερο είναι πως το τελευταίο γκολ μπαίνει με ένα δύο των αμυντικών του χαφ στο ύψος της μικρής περιοχής του αντιπάλου.
Καταλήγοντας στο συμπέρασμά μου, ο ΠΑΟΚ μόλις μπήκαν οι αλλαγές, ανέβηκε επίπεδο αυτομάτως. Πολύ σημαντικό πράγμα για τον Στέφενς η αντίδραση των παικτών του από εδώ και στο εξής. Κακά τα ψέματα, έρχονται πολλοί και σημαντικοί αγώνες που πρέπει η ομάδα να πάρει αποτελέσματα.
Και μεγάλη της ανάγκη πλέον, είναι να βρει ισορροπία. Το σημερινό αποτελεί μία πρώτης τάξεως εικόνα για το ποιοι θα αποβληθούν από την ομάδα το ερχόμενο καλοκαίρι και σε πρώτο πλάνο, είναι αυτοί που παίζουν για πάρτη τους και όχι για το σύνολο. Σήμερα ήταν όλοι καλοί, με τον Κλάους να ξεχωρίζει στην επίθεση και τον Τζαβέλλα στην άμυνα. Θα ψήσω τον τελευταίο να γράφει ένα στάτους την εβδομάδα για τα εισιτήρια των αγώνων στο Καραϊσκάκη για να παίζει έτσι.
Αυτό που συνέβη τις προηγούμενες ημέρες με τον Τζαβέλλα και τις εφημερίδες και σάιτ του Ολυμπιακού, πρώτον με προσβάλει σαν άνθρωπο και δεύτερον σαν επαγγελματία δημοσιογράφο που από το επάγγελμά μου τρώνε ψωμί άνθρωποι με καμένα μυαλά. Ο Τζαβέλλας και ο κάθε Τζαβέλλας, μπορεί να σχολιάζει ό,τι θέλει, πόσο μάλιστα όταν σχολιάζει αυτό που βλέπουν τα μάτια μας. Σχολιάζει ένα άδειο γήπεδο, πολύ διαφορετικό από ότι το μάθαμε δεκαετίες τώρα και εμμέσως ένας αγώνςα που είδαμε τι βίωσε ο δύσμοιρος αντίπαλος από τον Μήτσιο.
Υποσημείωση εδώ, αν η αστυνομία ψάχνει ακόμη τον Ξηρό, ας ρωτήσει τον Μήτσιο που κουρεύεται και ας ανακρίνει τον κουρέα του. Κάτι θα ξέρει. Πάμε παρακάτω. Τα ελληνικά γήπεδα, συμπεριλαμβανομένου και του Καραϊσκάκη είναι άδεια. Και δεν είναι άδεια – μόνο – λόγω κρίσης. Είναι άδεια γιατί ο κόσμος δεν θέλει να ξοδεύει χρήματα σε ένα προϊόν ξεκάθαρα στημένο.
Το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο, δεν διαφέρει καθόλου από το αμερικάνικο ρέσλιγκ, το οποίο κάποτε αναρωτιόμασταν πως μπορούν αυτοί οι Αμερικάνοι να πληρώνουν για να βλέπουν φουσκωτούς να κάνουν καραγκιοζλίκια. Η μοναδική διαφορά με εμάς πλέον, είναι πως εμείς βλέπουμε αδύνατους να κάνουν καραγκιοζλίκια. Καμιά φορά και χοντρούληδες αν έπαιζαν πριν έρθουν εδώ σε κανά τηλεοπτικό κανάλι. Η ουσία είναι πως ο Τζαβέλλας που τρέφεται από το ποδόσφαιρο έχει δίκαιο και αυτοί που αντέδρασαν σε ρόλο νταβατζή έχουν άδικο.
Και η βλαχομαγκιά τους, είναι που το κάνουν ανυπόγραφα. Βάλε την υπογραφή σου βρε σίχαμα εκφραστή της νεοελληνική κουλτούρας και μετά πες ότι θέλεις. Και σήκωσε το κόστος της άποψής σου, γιατί αυτή πραγματικά – δήθεν – πιστεύεις.
Αλλά επειδή δεν πιστεύεις τίποτα και είσαι απλά ένα γρανάζι ενός μηχανισμού που πλησιάζει στο τέλος του, δεν έχεις το σθένος να το κάνεις ενυπόγραφα. Για να είσαι έτοιμος για την κωλοτούμπα.
Μέσα σε όλα, ο Κλάους συμπλήρωσε επτά κάρτες. Τρεις περισσότερες από όλη την αμυντική γραμμή του Ολυμπιακού. Κόλκας λέγομαι, με ένα λάμδα.
Όταν ρώτησα τον Στέφενς στη συνέντευξη Τύπου για το πώς μπορεί να βρει μία ομάδα σαν τον ΠΑΟΚ την ισορροπία της, αναφέρθηκε στα ατομικά χαρακτηριστικά των παικτών του και όχι σε ένα προϊόν ομαδικής τακτικής, κάτι που αποδεικνύει πως δεν πιστεύει στη τακτική αλλά στη ποιότητα και τον επαγγελματισμό των παικτών του. Ο ΠΑΟΚ, όσο είχε τακτικά σωστούς παίκτες μέσα στο παιχνίδι, προηγούνταν 1-0 κυρίως χάρις στην αποτελεσματικότητα και την γενικότερα καλή εικόνα του Αθανασιάδη. Ο Κλάους, έκανε όργια μέχρι ο ΠΑΟΚ να βρει επιπλέον στηρίγματα και να κάνει λιγότερο προβλέψιμο το παιχνίδι του.
Αμυντικά όμως, δεν είχε καμία σχέση με προηγούμενα παιχνίδια γιατί οι Σκόνδρας, Νίνης και Σαλπιγγίδης, είναι σαφώς ανώτεροι στο τακτικό αμυντικό κομμάτι από τους Κίτσιου, Στοχ και Λούκας. Εικόνα που εν μέρει δικαιώνει τον προπονητή του ΠΑΟΚ που πιστεύει πως η ισορροπία εξαρτάται από τα πρόσωπα. Κάπως έτσι ήταν και ο ΠΑΟΚ του Σάντος ανασταλτικά, με τις δυάδες να συμπληρώνει η μία την άλλη. Ο Σνάουτσνερ ήταν η κάλυψη του Βιεϊρίνια, ο Σορλέν του Λίνο, ο Βιτόλο του Γκαρσία, ο Κοντρέρας του Μάρκος Αντόνιο ή του Τσιρίλο και πάει λέγοντας. Σήμερα, ο ΠΑΟΚ κράτησε τις θέσεις του γιατί απλά αυτοί που έπαιζαν ενδιαφέρονταν για το καλό της ομάδας, κάτι διόλου τιμητικό για όσους δεν έπαιζαν.
Από την άλλη βέβαια, ο ΠΑΟΚ δεν ήταν καλός δημιουργικά για σαράντα λεπτά και αυτό έχει να κάνει με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των παικτών που στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων αμυντικά. Το δίδυμο Σκόνδρα – Σαλπιγγίδη παρουσιάστηκε αρκετά άτεχνο για να κάνει τη ζημιά μεσοεπιθετικά, ενώ το δίδυμο Νίνη – Λίνο συνεργάστηκε μία φορά άψογα στην αρχή, όμως μετά και κυρίως με ευθύνη του πρώτου, χάθηκαν στη μετάφραση. Τα δίδυμα κούμπωσαν ανασταλτικά, αδυνατούσαν να κάνουν κάτι ανάλογο δημιουργικά. Άρα, ούτε αυτά είναι τα κατάλληλα, όμως τα προτιμώ από αυτά που σκέφτονται την πάρτη τους.
Ο ΠΑΟΚ όμως άλλαξε επίπεδο όταν μπήκε στην ομάδα ο Νάτχο. Με τους Μαντούρο – Κάτσε σε καλή μέρα και τον Τζαβέλλα στην άμυνα να δαγκώνει, ο ΠΑΟΚ άρχισε να παίζει κάθετο ποδόσφαιρο και ενώ φαίνεται να λειτουργεί στο ρελαντί έχει φτάσει το σκορ στο 5-0. Με τον Χούσεν να βάζει την πινελιά του, όμως το σημαντικότερο είναι πως το τελευταίο γκολ μπαίνει με ένα δύο των αμυντικών του χαφ στο ύψος της μικρής περιοχής του αντιπάλου.
Καταλήγοντας στο συμπέρασμά μου, ο ΠΑΟΚ μόλις μπήκαν οι αλλαγές, ανέβηκε επίπεδο αυτομάτως. Πολύ σημαντικό πράγμα για τον Στέφενς η αντίδραση των παικτών του από εδώ και στο εξής. Κακά τα ψέματα, έρχονται πολλοί και σημαντικοί αγώνες που πρέπει η ομάδα να πάρει αποτελέσματα.
Και μεγάλη της ανάγκη πλέον, είναι να βρει ισορροπία. Το σημερινό αποτελεί μία πρώτης τάξεως εικόνα για το ποιοι θα αποβληθούν από την ομάδα το ερχόμενο καλοκαίρι και σε πρώτο πλάνο, είναι αυτοί που παίζουν για πάρτη τους και όχι για το σύνολο. Σήμερα ήταν όλοι καλοί, με τον Κλάους να ξεχωρίζει στην επίθεση και τον Τζαβέλλα στην άμυνα. Θα ψήσω τον τελευταίο να γράφει ένα στάτους την εβδομάδα για τα εισιτήρια των αγώνων στο Καραϊσκάκη για να παίζει έτσι.
Αυτό που συνέβη τις προηγούμενες ημέρες με τον Τζαβέλλα και τις εφημερίδες και σάιτ του Ολυμπιακού, πρώτον με προσβάλει σαν άνθρωπο και δεύτερον σαν επαγγελματία δημοσιογράφο που από το επάγγελμά μου τρώνε ψωμί άνθρωποι με καμένα μυαλά. Ο Τζαβέλλας και ο κάθε Τζαβέλλας, μπορεί να σχολιάζει ό,τι θέλει, πόσο μάλιστα όταν σχολιάζει αυτό που βλέπουν τα μάτια μας. Σχολιάζει ένα άδειο γήπεδο, πολύ διαφορετικό από ότι το μάθαμε δεκαετίες τώρα και εμμέσως ένας αγώνςα που είδαμε τι βίωσε ο δύσμοιρος αντίπαλος από τον Μήτσιο.
Υποσημείωση εδώ, αν η αστυνομία ψάχνει ακόμη τον Ξηρό, ας ρωτήσει τον Μήτσιο που κουρεύεται και ας ανακρίνει τον κουρέα του. Κάτι θα ξέρει. Πάμε παρακάτω. Τα ελληνικά γήπεδα, συμπεριλαμβανομένου και του Καραϊσκάκη είναι άδεια. Και δεν είναι άδεια – μόνο – λόγω κρίσης. Είναι άδεια γιατί ο κόσμος δεν θέλει να ξοδεύει χρήματα σε ένα προϊόν ξεκάθαρα στημένο.
Το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο, δεν διαφέρει καθόλου από το αμερικάνικο ρέσλιγκ, το οποίο κάποτε αναρωτιόμασταν πως μπορούν αυτοί οι Αμερικάνοι να πληρώνουν για να βλέπουν φουσκωτούς να κάνουν καραγκιοζλίκια. Η μοναδική διαφορά με εμάς πλέον, είναι πως εμείς βλέπουμε αδύνατους να κάνουν καραγκιοζλίκια. Καμιά φορά και χοντρούληδες αν έπαιζαν πριν έρθουν εδώ σε κανά τηλεοπτικό κανάλι. Η ουσία είναι πως ο Τζαβέλλας που τρέφεται από το ποδόσφαιρο έχει δίκαιο και αυτοί που αντέδρασαν σε ρόλο νταβατζή έχουν άδικο.
Και η βλαχομαγκιά τους, είναι που το κάνουν ανυπόγραφα. Βάλε την υπογραφή σου βρε σίχαμα εκφραστή της νεοελληνική κουλτούρας και μετά πες ότι θέλεις. Και σήκωσε το κόστος της άποψής σου, γιατί αυτή πραγματικά – δήθεν – πιστεύεις.
Αλλά επειδή δεν πιστεύεις τίποτα και είσαι απλά ένα γρανάζι ενός μηχανισμού που πλησιάζει στο τέλος του, δεν έχεις το σθένος να το κάνεις ενυπόγραφα. Για να είσαι έτοιμος για την κωλοτούμπα.
Μέσα σε όλα, ο Κλάους συμπλήρωσε επτά κάρτες. Τρεις περισσότερες από όλη την αμυντική γραμμή του Ολυμπιακού. Κόλκας λέγομαι, με ένα λάμδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου