Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

"Γήπεδο γιοκ, τα λεφτά στα ταμεία"

Ένας από τους πιο φερέγγυους προέδρους της Α1 μπάσκετ, ο Ηλίας Λιανός, μίλησε σε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί.


"Γήπεδο γιοκ, τα λεφτά στα ταμεία"
Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το μπάσκετ και τον Πανιώνιο, ποιος ήταν αυτός που σας κόλλησε το "μικρόβιο";
"Το μικρόβιο το είχα από μικρός μιας και έπαιζα μπάσκετ. Με τον Λιβέρη Ανδρίτσο μέναμε κοντά, κάπου στη Συγγρού και ήταν εύκολο για εμάς να περάσουμε το δρόμο και να πάμε σε ματς του Πανιωνίου. Στα 18 μου έφυγα για τις ΗΠΑ, μετά πήγα στην Αγγλία αλλά πάντα παρακολουθούσα τι γινόταν στο ελληνικό μπάσκετ, είμαι φανατικός του μπάσκετ, ακόμα και όταν δεν είχα χρήματα τότε, πήγαινα στο γήπεδο και έβλεπα αγώνες των Νιου Γιορκ Νικς. Έχω αρρώστια με το μπάσκετ".
Και με τον Πανιώνιο πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε;
"Όταν γύρισα το 2000 στην Ελλάδα, στην αρχή βοήθησα τον Λιβέρη Ανδρίτσο στον Έσπερο που ήταν τότε εκεί. Το 2002 είχα μια περιπέτεια με την υγεία μου και τότε ήταν που κατάλαβα πως πρέπει να βρίσκω χρόνο για εμένα και να χαλαρώνω περισσότερο. Μέσω κάποιων κοινών γνωστών λοιπόν, με βρήκε ο κ. Κουτελάκης, και έτσι ήρθα στην ομάδα. Αυτή είναι τώρα η ένατη χρονιά μου στον Πανιώνιο, ενώ υπήρξε και ένας χρόνος που απείχα. Το κάνω λοιπόν περισσότερο για την τρέλα μου, για χόμπι και όχι επειδή το είδα ποτέ επιχειρηματικά, εξάλλου δεν έχω βγάλει ούτε μισό ευρώ από αυτή την ιστορία, το αντίθετο θα έλεγα".
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: