Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

''Αφρικανός'' και επίσημα ο Ριβάλντο!!

Δεν λέει να σταματήσει το ποδόσφαιρο ο Ριβάλντο, ο οποίος παρουσιάστηκε στην Αγκόλα από την Καμπουσκόρπ!

''Αφρικανός'' και επίσημα ο Ριβάλντο
Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ παρά τα 39 του χρόνια συνεχίζει να παίζει μπάλα. Επόμενη... αρπακτή του η ομάδα της Αγκόλας, στην οποία παρουσιάστηκε και επίσημα σε μία εκδήλωση που έγινε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Λουάντα!
Μάλιστα ο Ρίμπο δήλωσε χαρούμενος για την επιλογή του. Βλέπετε στην Αγκόλα επίσημη γλώσσα είναι τα πορτογαλικά... «Το συμβόλαιό μου με τη Σάο Πάολο τελείωσε και ένιωθα ότι μπορώ να συνεχίσω να αγωνίζομαι. Είχα προτάσεις από πολλές χώρες, αλλά τελικά διάλεξα την Αγκόλα λόγω της γλώσσας, αλλά και του πλάνου της ομάδας, για το οποίο είμαι πολύ χαρούμενος», ήταν αρχικά τα λόγια του «Ρίμπο», ο οποίος πήρε τη φανέλα με το νούμερο «9», ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε:
«Ήμουν πρωταθλητής σε όποια χώρα κι αν έπαιξα, έδινα τα πάντα για όλες τις ομάδες μου και για αυτό είμαι αισιόδοξος. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαι χαρούμενος στην Καμπουσκόρπ και την Αγκόλα».

πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: