Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

«Δεν είμαι αντικαταστάτης του Αγουέρο και του Φορλάν»

«Δεν είμαι αντικαταστάτης του Αγουέρο και του Φορλάν»
Το προσωπικό του στίγμα στην Ατλέτικο Μαδρίτης επιθυμεί να αφήσει ο Ρανταμέλ Φαλκάο, όσο καιρό θα βρίσκεται στην ομάδα. Ο Κολομβιανός επιθετικός υποστηρίζει ότι δεν πήρε μεταγραφή στους «ροχιμπλάνκος» την περσινή χρονιά για να αντικαταστήσει τον Αγουέρο και τον Φορλάν αλλά να αναδείξει το μοναδικό του ταλέντο.

«Ήξερα ότι ο Φορλάν και ο Αγουέρο ήταν είδωλα εδώ, αλλά δεν ήρθα στο «Βιθέντε Καλντερόν» για να τους αντικαταστήσω ή να κάνω ό,τι έκαναν αυτοί στο γήπεδο.

Θέλω να αφήσω την προσωπική μου σφραγίδα στο σύλλογο. Στόχος μου είναι να πετύχω ακόμη περισσότερα γκολ και να βοηθήσω την ομάδα να πάει ακόμη καλύτερα από πέρσι
», τόνισε ο 26χρονος στράικερ και συνέχισε:

«Πάντα πιέζω τον εαυτό μου να δίνει το καλύτερο δυνατό. Ελπίζω να πετύχω πράγματα και στόχους όπως έκαναν αυτοί όσο διάστημα αγωνίζονταν εδώ. Δεν επιδιώκω όμως να κάνω τους φιλάθλους της ομάδας να τους ξεχάσουν και αυτό διότι είναι σπουδαίοι παίκτες που έφεραν επιτυχίες στο σύλλογο».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: